6 Şubat 2016 Cumartesi

22 Blogger 1 Hikaye / Bölüm 10: Efsane



10.Bölüm – Efsane / Kağıt Salıncak 


"Kim olmak istiyorsun söylesene!! Bu kadarı fazla artık! Seç yada yüzleş kendinle.." diye mırıldanıyordu Lexi...

***

Uyku ılık bir meltem gibi Lexi’yi sardı. Bu duygu mutluluk değildi ama mutluluğa en yakın şeydi. Zaten Lexi “mutlu olmak” teriminin anlamını bilmiyordu ki. Defalarca sözlüğe bakmış, eş anlamlarını araştırmış, hayatına uygulayamamıştı. Bazen kendi kendine tekrarlardı. Mutluluk, bahtiyarlık, saadet. Boşunaydı. Hayat kelimelerle hissedilmiyordu.

Lexi yatağında yüzüstü döndü ve ayağını yorganına doladı. Belli belirsiz sesler çıkararak uyumayı sürdü.

Göz kapaklarının altından gelen ışığı hissettiğinde sabah olduğunu sandı. Uyanmak istemiyorum, uyanmayacağım.

“Skygge sürüsünü 35780 nolu köye yollayın.”

Bu ses de neydi böyle? Tanrının belaları diye düşündü Lexi, kesintisiz uyuyamayacak mıydı? Gözlerini istemsizce araladı. Gördüğü sadece beyazdı. Her yer bembeyaz ve parlaktı. Gözleri yanmaya başlamıştı. Beyaz hani saflığı, temizliği, mutluluğu temsil ediyordu? Yalandı! Göz kapakları beyazlığa karşı kalkan gibi savunma pozisyonunu aldı.

“Wolf emrediyor: L216 nolu…”

Lexi bu ismi daha önce duymuştu. Rüya olduğunu düşündüğü gecede, Rhett’le tanışırken… “Wolf geri geleceğinden söz etmişti, ama hiç kimse anılarını yitireceğini bilmiyordu.”

“… deneği uyandırın.”


***

Melanie ve Rhett mutfakta kahvelerini içiyor, kendi hallerinde düşünüyorlardı. Sessizlik o kadar yoğundu ki, buzdolabı uğuldamaya başladığında Melanie sıçradı. Derin nefes aldı ve Rhett’e baktı.

“Bugün kim olarak uyanacak sence?”

Rhett bal rengi gözlerini hüzünle kapattı. Lexi’nin her acı çekişinde canlı canlı mumyalandığını hissediyordu. İç organları çıkartılıyor, ilaçlı kutulara yerleştiriliyordu. Kalbinin sökülüşünü yaşamaksa… Hayır. Kimse bunları hissetmemeliydi.

“Bilmiyorum Mel…” İçini çekti ve Lexi’nin odasından gelen tıkırtılara kulak kabarttı. “Ama sanırım yakında öğreneceğiz.”

***

Lexi, Rhett’in sesini duyduğunda zıplayarak yataktan kalktı. Karnındaki kelebekleri hiçe sayarak, kendini kokladı. Iyyy! Dün geceyi domuz ahırında mı geçirdim? Rhett’e bu halde görünmemek için, küçük adımlarla banyoya kadar yürüdü ve hızlıca bir duş aldı.

Yeterince temiz olduğuna inanınca guruldayan midesiyle soluğu mutfakta aldı.

“Cilla’nın karnı acıktı!” nidalarıyla yiyecek bir şeyler aradı. Bulduğu en büyük tabakta sütle mısır gevreğini karıştırdı ve hızla yemeye başladı.

***


Chet en iyi adamlarının gelmesini beklerken, yaptığı plana gözlerini dikti. Masasının üstü haritalar, uzun uzadıya yazılı sayfalar, beğenilmeyip buruşturulan kağıtlarla doluydu.

Viskisinden bir yudum aldı ve boğazını yakarak midesine inişini hissetti. Normalde sabahları güne kahveyle başlar, işlerini ayık kafayla yapmayı uygun bulurdu. Skygge avı zorlu düzenlemeler getirirdi ama hiç başarısız olmamıştı. Ta ki düne kadar.

Viskinin boğazını yakması gibi yakacaktı Vel’i. Yok edecekti.

***

Rhett, Lexi’nin ergen alt benliğine baktı ve gülümsedi. Dolgun dudakları kıvrılırken, Lexi’yi ilk görüşü aklına geldi. Yetimhanedeydi. Korkudan büzülmüş kalbiyle, sadece herkes gibi olmayı istiyordu.

Rhett’in yüzündeki gülümseme dondu. Cilla çok nadir ortaya çıkan bir benlikti. Sadece, diye düşündü. Sadece kötü bir olay yaşandığında Lexi, Cilla oluyor. Soğukta kalmış gibi titredi. Ne olduğunu öğrenmeliydi ama Lexi hatırlamayacaktı. Düşünceleri Cilla’nın sesiyle bölündü.

“Bugün sinemaya gidelim mi opppaaa?”

Oppa? Kim izletiyor Kore dizilerini buna? “Hangi filme gitmek istersin?”

Cilla düşünürken, Rhett gözlerini pencereye çevirdi. Şaşkınlıktan elindeki kupayı düşürdü ve paramparça olan kupada kendilerini gördü. Kupa yaşamlarıydı, aniden alt üst olabilecek yaşamları…

“Yaşasın! Yılın ilk karı yağıyor!” diye bağıran Cilla’nın sesi evi doldurdu.

Kar diye düşündü Rhett. Yılın bu ayında kar yağması normal değil. Efsanelere göre zamansız kar derin bir karanlığın habercisidir. 


NOT: Umuyorum ki keyifle okumuşsunuzdur. 
 Hikayemizin 10. Bölümü biterken, bakalım yeni bölümü yazacak şanslı kişi kim? J



Hikayeyi Karga ve Kız’a devrediyorum. İlham perileri bol olsun! J

49 yorum:

  1. Offf Kağıt Salıncak :)))
    Kalemin güzelmiş! Keyifle okudum gerçekten. İmla hatasız, akıcı, sürükleyici!
    Ama daha okurum diyorken bitti!!!!
    Kaldık yine merakta!
    Eline sağlık!

    KIZZZZ bekletme bizi!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık Anne,
      Ayy çok teşekkür ederim :)) İmla hatası yapmamaya çalışıyorum, sonra gözüm hatalara takılıyor :))

      Sil
    2. Ah Salıncak yazdım yazdım bilg gitti :S
      Sorma yaa... Ben de öyle takılıyorum ki dağılıyorum konudan hastalık bu :))) O yüzden seninki nasıl bitti anlamadım! Hatta bittiğinde "devam et haaaaayııırrrrrrrr..." diye bağırdım :D
      Gerçekten çok beğendim, çok keyif aldım! Eline sağlık!

      Sil
    3. Dağınık Anne,
      Teknolojinin kötü yönleri, bazen çıldırtıcı oluyor ya :D
      Devam ederiiim senin için hehe :D İmla hatalarına ölüüüm! :D
      Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Ayol ben bunları kaçırmışım 10 bölüm olmuş:( hepinizin eline, emeğine sağlık olsun...şimdi seninkini okudum, bilim kurguya bayılırım, harikasın, tebrik ediyorum...ve dönüp 1. den başlayacağım hepsini yavaş yavaş okuyacağım....çok güzel yazıyorsun ve mükemmel bir yazarsın. Sakın bırakma...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Olsun, bire yine geri dönersin :)) Bazen sondan başlamak da güzeldir :D Beğenmen beni ne kadar mutlu etti :)) Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Keyifli bir bölümdü ellerine sağlık *-*

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ben çıkmışım yaa!! Önceki bölümler den okumadıklarım da var. Biran önce hepsini ve senin bölümünü de okuyup yeni bölümü yazacağım. Çok heyecanlandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız,
      Bölümü bekliyoruz :D Arayı uzatıp merakta bırakma bizi :))

      Sil
  5. Oppanı yesinler yahu :)))
    Süper olmuş ki! Güzel bağlamışsın, sürükleyici idi, aksiyon kıvamında ilerliyor bakalım dahası.... neler olacak ;)
    kalemine sağlık, Kağıt salıncak!!! Hadi geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni,
      Hehehe :D Çok teşekkür ederim Kore, devamını ben de merakla bekliyorum :))

      Sil
  6. Oppanı yesinler yahu :)))
    Süper olmuş ki! Güzel bağlamışsın, sürükleyici idi, aksiyon kıvamında ilerliyor bakalım dahası.... neler olacak ;)
    kalemine sağlık, Kağıt salıncak!!! Hadi geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Çok çok çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bitmeseydi keşke dedim bitince. Daha mı uzun yazsaydın acaba? Çok akıcı bir yazı dilin var. Yeni benliklerle tanıştıkça hikaye beni daha da heyecanlandırıyor. Sıradaki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her Şeyden Konuşmalı,
      Çok çok çok teşekkür ederiiim :)) Uzun olursa okuması yorucu olur, kararında bırakayım dedim :))

      Sil
  8. Kim izletiyor kor dizilerini sahi;) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne Güncesi,
      Teşekkür ederiim :)) Kim bu Kore bağımlısı, kiiim? :D

      Sil
  9. Geçmiş olsun bakalım, Darısı başımıza. Güzel akıcı olmuş bu bölümde.

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir bölüm olmuş.Lexi bakalım daha ne hallere girecek:)Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      Teşekkür ederim :)) Ben de merakla bekliyorum :))

      Sil
  11. Öyle bir yerde bitirmişsin ki, bitmesine üzüldüm yani :) Oppalı kısma çok güldüm hihi ^^
    Keyifle okudum, yüreğine sağlık Kağıt Salıncak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Kuklası,
      Gülümsemene çok sevindiiim, amacıma ulaşmışım :D Teşekkür ederim Kukla :))

      Sil
  12. Çok güzel yazmışsın canım oppa'yı gördüğümde bu nereden çıktı dedim hehe ama hikaye dilini çok beğendim gerçekten güzel devam ettirmişsin. Ellerine sağlık bakalım Karga ve Kız neler yazacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dreamella,
      Hoş geldiin kayıp etkinlik başlatıcımız :)) Oppa konusunda ben de tereddütte kaldım, nerden çıktı diye düşünürler mi diye ama sonra ergenliği yansıtan iyi bir kelime dedim :D Teşekkür ederiim, ben de merakla bekliyorum :))

      Sil
  13. Bu hikaye olayı çok güzel ya, geride kalmışım ama sende görünce dedim hemen tamamla! :D Önceden neler oldu bilmiyorum ama çok güzel yazmışsın, betimlemelerin çok iyi.
    Oppa :D:D Bu arada seni mimledim bir ara uğra olur mu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Fili,
      Bazen ben bile geride kalıyorum :D Çok teşekkür ederiim, beğenmene sevindim :)) Yeni bir miiim, bayılırım :D

      Sil
  14. Yine guzel bir bolum heyecanli bir bolum... ve bu bölümde bir denek detayi var...Karga ve Kiz nasil kullanacak merak ediyorum. Kalemine saglik surukleyici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçı Annem,
      Wolf karakterini Riv'in bölümünden alıp denek olayına katmakta çok kararsızlık yaşadım aslında :D Çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  15. oooooo biz seni kitap eleştirmeni biliyorduk oooooo öykücümüşsün deeeee :)))

    YanıtlaSil
  16. çok güzel, keşke biraz daha uzun olsaydı :) elinize sağlık :) diğerlerine de bakacağım güzel bir çalışma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :))

      Sil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Sizi gidi kore fenomenleri,ne kadar güzel yazıyorsunuz.Bayıldım bu bölüme de..Kıza acıyın biraz ya...Garibi dinlendirmek lazım biraz:)))Doktor hugg'ı devreye sokmak lazım artık bence.Zaten hemen düzelmez,hikaye uzatılmaya müsait.Kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Çok teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni :)) Artık gelecek bölümlerde belki biraz dinlenir ya da daha çok çeker :))

      Sil
  19. Bu bölümde çok güzel olmuş :)
    Ben amatör sizin aranızda ne yapacak diye soran yok :))
    Ellerine sağlık çok hoş bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra,
      Çok teşekkür ederiim :)) Eminim senin bölümün de çok güzel olacak, fighting!! :D

      Sil
  20. Ara vermiştim 9. bölümden alıp buraya kadar geldim. Efsane bölümünü sevdim üst üste okuyunca bütünlüğün bozulmadığını akip gittiğini gördüm sevindim. Ayrıca keyifle okudum. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal Garipkuş,
      Çok teşekkür ederiim :)) Bütünlüğü elimden geldiğince bozmamaya çalıştım :))

      Sil
  21. Süper!! Çok akıcı, keşke bitmesee dedim . Çok beğendim bu bölümü. Özellikle son cümleler "Yılın bu ayında kar yağması normal değil. Efsanelere göre zamansız kar derin bir karanlığın habercisidir. "
    Önümüzdeki bölüme bir kapı açmış! Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şym Couture,
      Çok teşekkür ederim, beni mutlu ettiniiz :)) İlerdeki bölümleri ben pek takip edemedim, sınavlarımı atlatayım onları da okuyacağım :))

      Sil
  22. Ne güzel günlerdi.Heyecanlıydı Kağıt Salıncak :) Ben Hipnoz bölümünü yazmıştım. Keşke o günlere dönebilsek ve bloglar arasında o uyumu yakalayabilsek :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren,
      Keşke :(( O zamanlar bloglar daha aktifti, bugünlerde bloglarımızın toz tuttuğunu hissediyorum :((

      Sil
    2. Kesinlikle evet yavrum :((

      Sil