1 Haziran 2017 Perşembe

44) ZÜMRÜT YEŞİL - KERSTIN GIER ( Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer #3)


Pegasus Yayınları
Çeviri: Firuzan Gürbüz
461 sayfa


Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin son kitabıyla hepinize merhaba!

Serinin diğer kitapları gibi Zümrüt Yeşil’i de bir çırpıda okudum. 461 sayfa, sınavlarım olmasına rağmen iki günde bitti.

Diğer kitaplarda yaşanan olaylar çözüleceği için, Zümrüt Yeşil’e sabırsızlıkla başlamıştım. Üzülerek bir ‘ama’ bırakıyorum buraya… Kitap beni tatmin etmedi.

Olayların tahmin edilebilir olduğunu, ikinci kitap yorumumda da söylemiştim. Yine de bir umutla Zümrüt Yeşil’de şaşırtmaca bekledim, olmadı. Sonuysa, spoiler vermeden söylemek gerekirse, çok havada kalmıştı. Aklımda soru işaretleri kaldı.

Ayrıca bu kitapta yazar, klişeler dışında biraz da arabeske bağladı. ‘Lütfen, bu kadar abartmayalım’ diye gözlerimi devirsem de, kabul ediyorum kitabı elimden bırakmadım.

Kısaca, bu seri tuhaf bir biçimde beni kendine bağladı. Eleştirsem de, tahmin edilebilir olsa da sevdim. Ders çalışma arası verip okumak için can attım. Başlayınca bırakamadım. Okurken çoğu zaman gülümsedim.

Benim için eğlenceli bir seriydi. İyi ki okudum :)

Serinin diğer kitapları:

“Aslında kırık bir kalbin atmaya devam edebiliyor olması da tuhaftı.”

“İnsan aşık olduğunda, karşısındaki kişi birden kendisinden daha önemli olur.”


“Pek pasaklı olduğum söylenemezdi ama eşyalarımın nedense odanın her tarafına dağılmak gibi bir zaafları vardı.”


11 yorum:

  1. I adore the whole series) such a cheerful and fantastic story!

    KireiKana

    YanıtlaSil
  2. Bir seri için tahmin edilebilir sonun olması çok vahim. Seri deyince benim aklıma daha şaşırtıcı ve inanılmaz sonlar geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklu Hayat,
      Ben de genelde böyle düşünüyorum ama bu seriyi çok sevdim :))

      Sil
  3. kapağı bile beni kendine çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cigdemce Tatlar,
      Kapaklarına ben de bayılıyorum :D

      Sil
  4. okuycam tımıms bu seriyiii :)

    YanıtlaSil
  5. İlkay Özgür,
    Sonu böyle bitmese güzel olurdu ama yine de sevdik seriyi :D

    YanıtlaSil
  6. Seriyi bitirmek için yemek yerken bile kitap okuyordum. Otobüste,derste her yerde:) hatırladıkça hala gülüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Le Yan,
      Bağımlılık yapıyor bildiğin :D Çok akıcıydı :D

      Sil