10 Temmuz 2017 Pazartesi

58) KAN BÜYÜSÜ - NORA ROBERTS ( The Cousins O'Dwyer Triology #3)


Epsilon Yayınları
Çeviri: Gözde Soykan
415 sayfa


Kan Büyüsü serinin üçüncü kitabı. Böylece bir seriyi daha bitirmiş bulunuyorum.

Üçüncü kitap, ilk ikisine göre daha iyiydi.

Tabii yine de siz şaşırtıcı bir son, aksiyonlu bir savaş falan beklemeyin. Diğer iki kitabı gibi asıl olay son 17 sayfada anlatılıyordu.

Üçlü grubun aralarında geçen sohbetler de standarttı, sadece Fin’i sevdiğim için daha güzel gelmiş olabilir.

Seriye genel olarak bakarsak, yazarın çok özen göstererek yazdığını düşünmüyorum. Birbirine çok benzeyen 3 kitap yazıp, seri yapmış. Bu da bazen aynı şeyleri okuyormuşsun gibi hissettiriyor.

Serinin diğer kitapları:

“Aşk güçlüdür ve çok önemlidir ama her şey anlamına gelmiyor.” /168

“Suçlu olanların uykusu çok az kaçar.” /355


“Unutma, sevginin büyünün de ötesinde güçleri vardır.” /362


20 yorum:

  1. Aşk gerçekten çok güçlü bir duygudur.Bazı uzmanlar patolojik olduğunu da söylerler :)

    YanıtlaSil
  2. Arka plan çok hoş olmuş böyle ufak değişiklikler iyi oluyor sürekli aynı sıkılıyor insan şahsen ben sıkılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      Beğenmene sevindim blogcan :D Biraz da böyle kullanayım :))

      Sil
  3. Çok özenmeden roman yazmak ....mmmm hoşuma gitmedi,demek insan ünlü olduktan sonra ne yazsam okunur diyor:)))))Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Belki de böyle düşünmüştür :)) Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  4. hımm biz de öyle demiştik vakti zamanında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Evet :D İlk kitapta bunu anlamamıştım :D

      Sil
  5. Bir günde bir kitap bitiriyor musun? Ne kadar çok kitap okuyorsun. Hızına yetişemiyor ve kıskanıyorum☺️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Aynı anda birkaç kitap okuyorum, yakın zamanlarda bitiyorlar. Ben de sırayla paylaşıyorum :)) Benden de kocaman sevgiler :))

      Sil
  6. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Başlığı okuyunca kitap tanıdık geldi,meğer serinin 1 ve 2. kitabını pdf olarak indirip okumuşum ama unutmuşum tabi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavera,
      Keşke unutmasak değil mi? :D Üçüncü ikinciden daha güzel :)))

      Sil
  8. Az sayıda okuduğum fantastik romantik kitaplarda, ağırlıklı olarak romantik kitap yazanlardan fantastik olaylar beklenmemeli. Sonra hayal kırıklığına uğramak kaçınılmaz oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      Ben de bunu tecrübeyle öğrendim :D

      Sil
  9. Yalnız, Kan Büyüsü'nün kapağı müthişmiş Kağıt Salıncak ^_^ Seriyi pek beğenmemiş olsan da bitirdiğin seriler arasına bir madde daha eklendi, yuppi! ^_^ Öyleyse... Kendine çok iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem,
      Kapaklarını ben de beğeniyorum :D Sen de kendine iyi bak, yeni yazını bekliyoruuz :))

      Sil
  10. İlkay Özgür,
    Aslında ilk kitaplarını e-book olarak da okuyabilirsin :)) Ölüm serisini sevmiştim, bunlardan kesinlikle çok daha iyi :D

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle, kitabı koklamak bile ayrı güzel :D

    YanıtlaSil