25 Ağustos 2017 Cuma

78) SCARLET - MARISSA MEYER (Ay Günlükler #2)

bir ay günlüğü kitabı

Artemis Yayınları
Çeviri: Deniz Arı
486 sayfa


Ay Günlükleri serisine devam ediyorum, Scarlet serinin ikinci kitabı ve bilin bakalım kimi anlatıyor?

Masal kahramanlarını aklınıza getirin… Babaannesi ve kırmızı pelerini olan bir kız… Bir de kurt var tabii. Evet bildiniz, Scarlet kırmızı başlıklı kızdan esinlenilmiş.

Serinin ilk kitabı Cinder gibi, Scarlet’de çok akıcı, hızla okunan, kendini merak ettiren bir hikayeye sahip.

Eğer kitap okumada duraklama dönemindeyseniz, ilaç gibi gelebilir.

Ben gidip, üçüncü kitabı Kero’dan alayım.

Keyifli okumalar :)


“Scarlet’in dünyası tepesine yıkılıyordu ve kimse bir şeyin farkında değildi.”


19 yorum:

  1. Arada böyle kitapları okumayı seviyorum. Sürükleyici bir kitapsa okunmalı o halde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe Yüksel,
      Seri olarak sürükleyici ve hızlandırıcı :D

      Sil
  2. Bu seriyi seviyorum ❤ Masal kahramanlarinin güzel bir uyarlaması olduğunu düşünüyorum .İlk kitabı okuduğum da çok hoşuma gitmişti ama sonra diğer karakterlerin hikayesini okudukça cinder in papucu dana atıldı 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavera,
      Cinder'ı ben hala seviyorum :D Erkeklerden Kaptan eğlenceli ama Wolf daha baskın sanki :D Bakalım seri ilerledikçe ne düşüneceğim :D

      Sil
    2. Wolf tabikii 😍 bir tık önde 😄😄

      Sil
  3. Bu seriyi çok merak ediyorum! Kurgusu çok hoşuma gidiyor. :) Öyleyse sana iyi okumalar Kağıt Salıncak! ^_^

    YanıtlaSil
  4. Öyle bir anlaşmışsın ki merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Cinder'in methini çok duydum, mutlaka okumak istiyorum, bunu da tabii. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Ben biraz geriden geliyorum bu seride :)) Yaratıcı bir seri :))

      Sil