31 Ağustos 2017 Perşembe

81) DİLEK ŞURUBU - MICHAEL ENDE

kabalcı yayıncılık

Kabalcı Yayıncılık
Çeviri: Leman Çalışkan
200 sayfa



Son zamanlarda Michael Ende ismi sık sık karşıma çıkıyordu. Kabalcı’nın da durumu ortada, yazarın kitaplarını bulmak çok kolay değil artık. Bu nedenle sanıyorum ki Kadıköy Kitap Günleri’nde Dilek Şurubu’nu görünce almadan geçememiştim.

Kitaba başladığımda fark ettim ki, ilkokulda ben kendisini okumuşum. Dilek Şurubu bir çocuk kitabı. İblis Şarlatan ve teyzesi Zalime Vampirsoy’a karşı dünyayı korumaya çalışan kedi ve kargayı anlatıyor.

Gerek konusuyla gerek çizimleriyle iyi bir çocuk kitabı olduğunu düşünüyorum. Beni ilkokul günlerime götürdü.

Yılbaşı zamanında geçen hikaye bence tam bir kış kitabı ama bu sıcaklarda kışı özleyenler için de biçilmiş kaftan. Keyifli okumalar :)

Not: İyi bayramlar 💚

“O sana hiç iyi davranmadı ki! Sadece seni evcilleştirdi, buraya alıştırdı.”

“Tutto é ben’ quel’ che finisce bene…”


19 yorum:

  1. Ne güzel adı varmış. Dilek ağacı, dilek kuyusu vardı da...... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemi Demirci,
      Dilekle ilgili olan her şey sempatikleşiyor sanki :))

      Sil
  2. Kışın okunmalı öyleyse. :) Aklımda olacak ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kitapları var, çok severim.. Bence en iyi kitabı MOMO, okumadıysanız kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi,
      Momo'nun şu an basımı bulunmuyor sanırım ama Pegasus Yayınları tekrar basacakmış. O zaman alıp okuyacağım :))

      Sil
  4. Nokta atışı, cümle çok güzel: Sadece seni evcilleştirdi... Sanki alıştığımız her konu da durum böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçe Perim,
      Bence de.. Yazar güzel noktalara değinmiş..

      Sil
  5. Kitabın kapağını görünce kanım hemen kitaba ısındı. ^_^ Ne güzel oyuncaklı fotoğraflar onlar öyle! Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem,
      Oyuncakları hala çok seviyorum :D Teşekkür ederim :))

      Sil
  6. İyi bayramlar. :)
    Bu yazarı bende sık sık duyuyorum ya ama bir türlü sıra gelmedi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi,
      Özellikle şu sıralar çok okunuyor gibi değil mi :D

      Sil
  7. güzel bir kitaba benziyor, hele kış kitabıysa tam benlik.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Noel zamanı geçiyor :)) Tatlı bir kitap :))

      Sil
  8. duymamıştım. okunurmuş. momonun yazarı işteee. onu da okuuu :)

    YanıtlaSil
  9. Michael Ende'ye Momo ile hayran kalmıştım. Ev favori çocuk kitabımdır Momo. Bu kitabını atlamışım Momo'dan sonra bakalım nasıl gidecek?

    YanıtlaSil