15 Eylül 2017 Cuma

84) KORKUYU BEKLERKEN - OĞUZ ATAY


İletişim Yayınları
196 sayfa


Korkuyu Beklerken, Oğuz Atay’ın tek hikaye kitabı ve içinde sekiz hikaye barındırıyor.

Kitap ismini, aynı isimli hikayeden almış ki benim favorilerimden biri kendisi. Korkuyu Beklerken’le birlikte, Unutulan’da benim için üst sırada yer alıyor. Kitabı okumadan önce, Unutulan hikayesinin kısa filmini izlemiştim. Eğer izlemek isterseniz: tık

Korkuyu Beklerken, benim için hikayelerden oluşan Tutunamayanlar gibiydi.

Okurken önsözü sakın es geçmeyin. Önsözün kitabı, Oğuz Atay’ı çok iyi anlattığını düşünüyorum.

Not: Kitabı Kitap Eylemi ile okuduk, şu anda blogunda çekiliş var, katılmak isterseniz ismine tıklamanız yeterli.

“Seni çok mu yalnız bıraktılar sevgilim?”

“Yalnız yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.”

“İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.”

“Yalnızlığa dayanmanın en önemli şartı, her şeye karşı hazırlıklı bulunmaktır.”

“Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.”

“Hep kötü olaylar, can sıkıcı yaşantılar tekrarlanıyordu; güzellikler, bir kere görünüp kayboluyordu.”


“Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?”


Fotoğraf: Saraybosna / Bosna - Hersek


23 yorum:

  1. Kitap listeme ekleyeceğim bir kitap daha olmuş oldu. Resim de çok güzel .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe Yüksel,
      Teşekkür ederim, keyifli okumalar :))

      Sil
  2. Tutunamayanlar elimde olan bir kitap ama hala başlamaya cesaret edemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      Gaza geldiğiniz bir anda başlayın derim :D

      Sil
  3. Çok severek okumuştum, etkileyici hikayeler.. Tutunamayanlar biraz korkutmuştu o yüzden ik bu kitapla başlamıştım.

    YanıtlaSil
  4. Hala okuyamadığım çok ünlü bir yazar, çok teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  5. benim de hala okuyamadığım bir yazar ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  6. Tutunamayanlar'dan daha çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaptan Filme,
      Ben Tutunamayanlar'ı daha çok sevdim :))

      Sil
  7. Yeni tasarımını sevdim Salıncak :D

    YanıtlaSil
  8. Kardeşimde Oğuz Atay'ın seti var. Oradan alıp okuyabilirim ama ben önce Tutunamayanlar'ı okumak istiyorum. Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Tutunamayanlar'ı ben daha çok sevdim, bence sen de seveceksin :))

      Sil
  9. Tutunamayanlar yarım, halen tamamlanmayı bekliyor:( Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Sindire sindire okununca daha güzel oluyor :))

      Sil
  10. Oğuz Atay sevdiğim yazarlardandır.
    Sayende listeme bir isim daha eklemiş oldum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. okumak istediklerimden biri..:)

    YanıtlaSil
  12. İlkay,
    Aslında başlangıç olarak Korkuyu Beklerken'i de okuyabilirsin ama Tutunamayanlar'ı daha çok sevdim ben. :))

    YanıtlaSil