22 Haziran 2018 Cuma

SON OLİMPOSLU - RICK RIORDAN (Percy Jackson ve Olimposlular #5)


31
Doğan Egmont
Çeviri: Kadir Yiğit Us
387 sayfa


Percy Jackson ve Olimposlular serisinin son kitabıyla hepinize merhaba!

Labirent Savaşı’nin geçiş kitabı olduğunu düşündüğümü belirtmiştim ve bu yüzden Son Olimposlu’dan beklentim yüksekti. Kendisi beklentilerimi karşıladı ve olay olmayan tek satır yoktu diyebilirim. Elimden bırakamadım.

Genel olarak seriyi sevdim. Keşke okumayı bu kadar ertelemeseymişim. Percy’nin yıllar içinde büyümesini okumak, kahraman olmaya çalışması, aile ilişkileri –babanız tanrı olunca işler biraz daha zor olabilir-, arkadaşlıkları, Melez Kampı her şey çok güzeldi.

Percy Jackson ve Olimposlular’ın ayrıca başka bir serisi daha var: Olimpos Kahramanları. Harika haber şu ki bu seri Kero’da var ve ben de böylece ilerleyen zamanlarda okuyabileceğim.

Yunan mitolojisi seviyorsanız, Percy’e de şans vermeyi unutmayın! Kitaplı günler :)



12 yorum:

  1. seviyon sen bu seriyii. okumadım aklımda olsun mutlaka güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Sen bu seriyi güzel okudun. Bu seri bana daha çok çocuklara, gençlere hitap ediyor gibi geliyor. Filmlerinden dolayı böyle düşünüyor olabilirim. Okumadan bilinmez. Harry Potter'a çocuk kitabı diyenler de var :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Aslında Harry Potter'ın mitoloji hali diyebiliriz. Karakterlerin yaşı küçük olsa da çocuk gibi davranmıyorlar bence :))

      Sil
  3. YunAN Mitolojisi ve fantastik kurguyu karıştırmak süper fikirmiş:) keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Bence de öyle, mitolojiyi de severim çok :)) Lise, ortaokulda daha fazla okuyordum böyle kitapları :))

      Sil
  4. Ben duymadım bu seriyi. Not alayım ama okur muyum bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Mitoloji ve fantastik sevmiyorsan sana hitap etmeyebilir :))

      Sil
  5. Yunan mitolojisi benim de ilgimi çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      Çok enteresan geliyor bana da :))

      Sil
  6. Sürükleyici ve heyecanlı kitapları severim. Bu seri de aklımda olacak. Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil