İletişim Yayınları
196 sayfa
|
Korkuyu Beklerken, Oğuz Atay’ın tek hikaye kitabı ve içinde
sekiz hikaye barındırıyor.
Kitap ismini, aynı isimli hikayeden almış ki benim
favorilerimden biri kendisi. Korkuyu Beklerken’le birlikte, Unutulan’da benim
için üst sırada yer alıyor. Kitabı okumadan önce, Unutulan hikayesinin kısa
filmini izlemiştim. Eğer izlemek isterseniz: tık
Korkuyu Beklerken, benim için hikayelerden oluşan Tutunamayanlar
gibiydi.
Okurken önsözü sakın es geçmeyin. Önsözün kitabı, Oğuz Atay’ı
çok iyi anlattığını düşünüyorum.
Not: Kitabı Kitap Eylemi ile okuduk, şu anda blogunda çekiliş var, katılmak isterseniz ismine tıklamanız yeterli.
Not: Kitabı Kitap Eylemi ile okuduk, şu anda blogunda çekiliş var, katılmak isterseniz ismine tıklamanız yeterli.
“Seni çok mu yalnız bıraktılar sevgilim?”
“Yalnız yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten
eğlenceleri vardır.”
“İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.”
“Yalnızlığa dayanmanın en önemli şartı, her şeye karşı
hazırlıklı bulunmaktır.”
“Bir yerden sevmeye devam edebilir miydim? Çünkü sevmek yarıda
kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.”
“Hep kötü olaylar, can sıkıcı yaşantılar tekrarlanıyordu;
güzellikler, bir kere görünüp kayboluyordu.”
“Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?”
✋
Fotoğraf: Saraybosna / Bosna - Hersek