10 Aralık 2015 Perşembe

Yaşamdan Kareler 2


Memleketimden bir kare. Başa dönelim.

Saat 7.30’da alarmımın çalmasıyla gözlerimi araladım. Alarmımı kapattım ve sadece beş dakika diye düşünerek uykuma döndüm. Uyanabildiğimde yarım saat geçmişti. Bu uykuyla neden anlaşamıyoruz bilmiyorum. Beş dakika dediysem beş dakikadır. Kabullenmeli.

Koşturarak giyindim ve evden çıktım. Tramvayda, her zaman yaptığım gibi, “Neden bu kadar kalabalııık?” diye kendi kendime söylendim.

Tramvaydan inip, fakülteye doğru gözlerim yarı kapalı yürürken, kafamı neden yukarı kaldırdım bilmiyorum. Böylece ağacın üstündeki dubayı gördüm. Gözlerimi ovuşturdum, daha fazla açmayı denedim ama sonuç değişmedi. Hööönnnkkk!! O dubayı kim koydu ağaca ya da fırlattı mı demeliyim?

Uykum da açıldı haliyle. Sonra o turuncu şeridin, duba değil delinatör olduğunu öğrendim. Yeni bir kelime daha.
Birkaç gün sonra da ağaçlar budanırken, o delinatörü ağacın dallarıyla birlikte yerde gördüm.


Bugünse yine sabah saatlerindeyiz ama dersim normal bir zamanda. Bense okuduğum kitapların yorumlarını yazmak yerine bunu yazıyorum.

Neden?

Çünkü üşeniyorum. Hem de aşırı.

Yapmam gereken birikmiş çok şey var. İkinci üniversite sınavlarım bu hafta sonu, finallerim 21’inde başlıyor. Vizelerde yamulduğum için finallere daha çok çalışmam gerek. Quizler ve ödevlerim var.

Zaman az, yapılması gerekenler çok. Daha önceden başlamam gerekirdi ama o sıralarda dil kursu için danışmanları geziyordum ve derin bir kararsızlık içindeydim. Düşünüp taşındım, kararımı verdim ve anlaşmalar yapıldı. Yaz tatilinin iki ayını İngiltere’de geçireceğim!!

Evet neyse, ben de durumlar böyle. Yumurtanın kapıya dayanmasını beklemek alışkanlıklarımın arasına girmiş sanırım.


Şimdi, biraz daha uyuyayım. Sadece beş dakika.


25 yorum:

  1. Kim olursa olsun ve hangi işle meşgul olursa olsun hep aynı dertten muzdaribiz değil mi? Zaman kısa, işler çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu,
      Kesinlikle. Bir türlü zamanla işleri aynı düzeye getiremedim :D

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,
      Hayatımın yönünü belirliyorlar :D

      Sil
  3. Üstesinden gelirsin umarım. Vizelerde yamulduktan sonra daha da zorlaşıyor o iş... Başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemderi,
      Ben de umuyorum :)) Düzeltmen gerek baskısıyla hareket ediyorsun finallerde ve kesinlikle zorlaşıyor. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Ben de çok üşeniyorum bu ara her şeye bir tek gezmeye üşenmiyorum. Sunumlar, ödevler, raporlar hepsi birbirine girmiş durumdaydı. Sonra kendime bir program hazırladım (başta buna da özendim ama yaptım) bir şeyleri yoluna koydukça renkli kalemlerle üstünü çiziyorum bu beni mutlu ediyor =) tavsiye ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manolya Özkan,
      Ben gezmeye genelde üşenirim, bu bile büyük bir şey :D
      Plan yapma aşamasını seviyorum da, genelde ona uyamıyorum, çok denedim olmadı :D O yüzden artık zorlamıyorum :))

      Sil
  5. Tamam beş dakikaysa sorun yok. :)

    YanıtlaSil
  6. delinatör :)))) ben ilk defa duydum..cahil miyim neyim..google amcadan görsellere bakınca şaşırdım ne arıyormuş ki orda :))
    başta google bakmadan tahmin yürüttüm..acaba dedim hava tahminleri için yada ağaçlarla ilgili bir araştırma yapmak için kullanılan bir aletin ismimi..hayalgücüme bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçı Annem,
      Ben de ilk defa internette okudum, bilinmedik bir terim. Duba deyip geçmeyi tercih ederim sanırım :D Hala neden orada olduğunu çözemedim :))
      Harika bir hayal gücü ama mantıklılar :))

      Sil
  7. anlamadım şimdi ki yani nedir bu delinatör :) deli ölçer mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Okulun delilik oranını ölçüyor :D Bizde ağaçta bulunduğu için yüzde yüz çıktı :D

      Sil
  8. O zaman bende seni mimleyeyim ki üşengeçliği üzerinden atmana yardımı olsun :D http://minervadannotlar.blogspot.com.tr/2015/12/mim-biri-merak-m-dedi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Fili,
      Aaay :D Umarım yakın zamanda cevaplarım, çoook teşekkür ederim :D

      Sil
  9. Bu punto ve yazı karakteriyle olunca, daktilodan taze çıkmış gibi ne yazsan okurum ben :)
    Çok sevdiğim bir romanı açıp okumak gibi oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı,
      Bu yazı karakterini ben de çok seviyorum, hatta daktiloya da bayılırım :D Küçüklüğümden gelen bir ilgi... :))
      Bunu hissettirebildiysem ne mutlu bana :))

      Sil
  10. Final dedin orda bitti ☺ finallerde 100 alalım, ama çalışmadan, sabah işe gidelim ama uyanmadan 😊😊😊
    Blog keşif etkinliği sayesinde benim gibi bir üşaniyann la tanıştım ☺ yıllardır aradığım akrabamı bulmuş gibi oldum
    Sevgiler
    http://suichenn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife Şahin,
      Keşke ya keşkeee :D Tek istediğim şey bu :))
      Çok memnun oldum ben de :))

      Sil
  11. Çağın yeni hastalığı üşengeçlik olabilir mi ya :(( ben de aynı seylerden muzdaribim de :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda Güngör,
      Bence de üşengeçlik olmalı. :// Ama bazen çok tatlı bir his oluyor :D

      Sil