6 Haziran 2018 Çarşamba

TEK KİŞİLİK PARİS SEYAHATİ - JOJO MOYES


29
Pegasus Yayınları
Çeviri: Dilek Yücel
150 sayfa



Herkese tekrar merhaba! Finallerimin bittiğini bildirmekten mutluluk duyuyorum. 9 Mayıs’ta başlayan sınav ayım sona erdi. Tabii bütünleme kısmını sayarsak hala devam ediyor. Bu detayı bir kenara bırakalım.

Tek Kişilik Paris Seyahati bir süredir dikkatimi çekiyordu. Kitapçıya girince ani bir kararla almaya karar verdim.

Kitabın arkasını okuduğumda, Nell isimli İngiliz kızın sevgilisi tarafından yarı yolda bırakılsa bile tek başına Paris’e gidip harika zaman geçirdiğini düşünmüştüm. Paris’te de bir aşk hikayesi yaşanmalıydı tabii.

Beklediğim tek başına gezmekten keyif alan bir ana karakterdi. Otel odasında durup dertlenen, tek başına yemek yemekten utanan, Paris’in simgelerini bile tek başına gezemeyen mızmız bir kız değildi. Ben anlamıyorum, şehri gezebilmek için illaki bir erkeğin mi elinden tutup götürmesi gerekiyor?

Kitap oldukça klişe. Duygular hiç iyi yansıtılmamış, anlatılan hisler bana ulaşmadı. Ayrıca o kadar çok boş sayfa vardı ki… Bölümler arasında 4 sayfalık bir geçiş bırakılmış.

Tek Kişilik Paris Seyahati için diyeceğim o ki, ağaçlara yazık.




19 yorum:

  1. :)) bayıldım yorumuna, bazen oluyor cidden böyle, bu sefer Jojo Moyes hayal kırıklığına uğratmış demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Çok teşekkürler :D Arada hayal kırıklığına da uğramamız gerek ki güzel kitapların değerini anlayalım değil mi? :D

      Sil
  2. Başta anlatmaya başlayınca iyi bir şeyler bekliyordum ama olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      Ben de böyle bir kitap beklemiyordum :(

      Sil
  3. Bloğunun sağındaki karikatürlere bakmaktan yazıyı bölük pörçük okuyabildim yemin ederim :D :D bana da beklerim bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız ama Özgür,
      Hahah en sevdiklerimden yandakiler :D

      Sil
  4. Arka planın ne sevimli olmuş blogcan :) Kitap için de üzüldüm halbuki adı konusu ilgi çekici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      Beğenmene çok sevindim kii :)) Beni de üzdü kitap :/

      Sil
  5. Pegasus sırf kitabın fiyatını arttırmak için bir sürü boş sayfa bırakmış olabilir. Kalın görünürse daha pahalıya satarım diye düşünmüşlerdir :-)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım kitap adı ile içerik tamamen farklı :) O minnoş pembe ayıcığın fotoğrafa harika renk katmış :) Hayatının bundan sonra geri kalanı o pembe tatlı ayıcık gibi pembiş pembiş geçmesi dileiğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kek Dilimi,
      Teşekkür ederim, umarım hepimizin hayatı pembiş geçer :))

      Sil
  7. Benim okuma listemdeydi ama bu yorumdan sonra almaktan vazgeçtim canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Rica ederim, kitabı almana değmez hiç, yine de merak edersen e-book şeklinde oku derim :))

      Sil
  8. İlkay Özgür,
    Güzel olmasını, gezmek için gaza getirmesini istemiştim oysaki :/ İlgini çekmiyorsa kesin uzak dur :D

    YanıtlaSil