5 Ocak 2019 Cumartesi

BEAUTY SERİSİ - GEORGIA CATES


Not: Bu seriyi yazın okudum ve yorumunu yazdım ama şimdi yayınlayabiliyorum :D 2018 Özet yazımı yazamadım çünkü laptopumun ekranı kırıldı! Erasmus Felaketler Zinciri'min en büyük halkalarından biri :D Bu yüzden yorumlarınıza cevap veremiyorum, Türkiye'ye geri geldiğimde bloguma da döneceğim -az kaldııııı-.
2019 hepiniz için güzel bir yıl olsun! :) 

Yine çerez bir seriyle merhaba! :D

Üç kitaptan oluşan Beauty serisi “kitap okumak” için okuduğum kitaplardan oluşuyor. Elli Ton üçlemesine aşırı şekilde benzediğini belirtmem gerekir.

İlk kitabı Acıtan Güzellik daha akıcı ve hızlı okunurken, üçüncü kitap elimde süründü. Ne zaman bitecek modunda gezdim. Birbirini tekrarlayan benzer olaylar insanı sıkıyor.

Sonuç olarak güzel başlayıp, temposu düşen bir çerez seri.

61) Acıtan Güzellik / 347 sayfa
62) Adanmış Güzellik / 353 sayfa
63) Aşkla Gelen Güzellik / 334 sayfa

20 yorum:

  1. Hay Allah laptop Ekranı çok kötü olmuş. Neyse dönmene az kaldı en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      3 ay falan laptopsuz kaldım, çok zordu, neyseki oda arkadaşımın laptopundan ödevlerimi yapabildim :/

      Sil
  2. Pek benlik değil gibii.🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe Yüksel,
      O zaman hiç bulaşmamış olduun :))

      Sil
  3. Bir yerden gözüm ısırıyor ama 🤭

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım benim hadi inşallah bekliyoruz seni ve yazılarını güzel insan sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Döndüüm, umarım artık daha çok yazabilirim :))

      Sil
  5. Ne zaman bitiyor Erasmus?Ne zaman geleceksin buralara?

    YanıtlaSil
  6. arada bunlara da ihtiyaç var..:))

    YanıtlaSil
  7. İsim olarak tanıdık gelse de çıkaramadım bir türlü. Bu arada tam bir şanssızlık olmuş ekranının kırılması fakat umuyorum ki bunlara rağmen güzel hatırladığın bir erasmus dönemi geçiriyorsundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Çelik,
      Şanssızlıklarla dolu bir dönemdi maalesef :D Seni öldürmeyen güçlendirir sözüne sığınmak istiyorum :D

      Sil
  8. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, insana davet sitesine de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Tavsiyen için teşekkürler canım 😊

    YanıtlaSil