8 Şubat 2019 Cuma

ÖZET 2018

Gecikmiş bir 2018 özetiyle geldim!



Önceki yıllara oranla düşen verilerime başlayalım. Bloguma 63 post girmişim ve sadece 63 kitap okumuşum. Toplamda 17.917 sayfa ediyor, yani günde ortalama 49 sayfa…

En çok kitabı Nisan, Mayıs, Haziran ve Temmuz aylarında bitirmişim: 7 kitap. Sayfa sayısı olaraksa Nisan, 3166 sayfayla birinci!

Bu yıl en çok görüntülenen postum Kırklareli Atatürk Evi olmuş.



Yakın dönemde izlediğim dizilerdense en çok Anne with an E’yi beğendim. İzlemediyseniz şans verin derim.

Yılın büyük olayı Erasmus’a gitmem olmalı. Bu pazartesi döndüm ve artık blogumda daha aktif olmayı istiyorum!


25 yorum:

  1. süpermiş, istatistikler harika valla tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Daha iyi daha güzel ve istediklerin olur insallah

    YanıtlaSil
  3. Yine de çalışmalarınız fena sayılmaz, bu kadarını yapamayan da var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Pınarca,
      Bana göre kötü ama umarım bu yıl daha iyi olur :))

      Sil
  4. Bu istatistik ile hersene kendini kontrol edebilirsin. Başarıların bol olsun 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnciden Notlar,
      Blogu açtığımdan beri her yıl istatistik çıkarıyorum :))

      Sil
  5. Bence başarılı bir istatistik...Türkiye ortalamasına hiç girmiyorum bile...

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldinn!
    Yazılarını bol bol okumak dileğiyle öyleyse. :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel anılar biriktirdin ve döndün, hoşgeldin :).

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Elif :D gelmişken benim blog için bir ara yüz yapalım :D

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldin. Daha aktif olacak olmana çok sevindim. Özlemiştik seni ve yazılarını.

    Anne dizisini bir arkadaşım da çok övmüştü. O günden beri izleyeyim diyorum ama sıra gelmedi. Sen de yazınca kesin izlemeye karar verdim.

    Takipteyim. Yeni yazılarında görüşmek üzere :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Ben de sizleri özledim :))
      İzleyince yorumunu okumak isterim, ben çok severek izledim :D

      Sil
  10. aaa hoşgeldiiin ama annat yinee erasmusuuu noluuur :) anne e çok güzeldi ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Anlatmaya üşeniyoruum :D Belki ilerde... :D

      Sil
  11. okuduğun kitapların notlarını tutmanız çok iyi :) bu sayıları görünce ne kadar az kitap okuduğumu fark ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka gezgin,
      O zaman bu yıl daha çok okumaya çalışın :))

      Sil
  12. İlkay Özgür,
    Ben de sizleri özledim :)) Verimli olmadı ya, üzdü beni... Teşekkür ederiim :))

    YanıtlaSil