21 Şubat 2019 Perşembe

Mim: Blog Yazarlarını Tanıma Mimi

Uzun zamandır mim yazısı yazmıyordum. Özlemişim, umarım siz de özlemişsinizdir. :D Fatih Pınarca’ya beni mimlediği için teşekkür ediyorum.



Haydi Kağıt Salıncak’ı tanımaya geçelim, kimdir bakalım hmmmmm :D

Nerelisiniz?

Yarışmaya Trakya’dan katılıyorum, İstanbul’da okuyorum, sevgiler. :D


Burcunuz?

Yengeç. Yükselenimi merak ederseniz o da başak.

Bloglarda en çok ilginizi çeken şeyler?

Yazılar :D İlgi alanım dışında bile olsa farklı şeyler öğrenebilmek güzel.

En sevdiğiniz mevsim?


Kış!

Yabancı diliniz?

Sanırım sadece İngilizce’yi sayabiliriz. Tarihçe olarak bakarsak, lise de Almanca dersi, Burgas’da Bulgarca kursu, İtalyanca kursu…

Cevap İngilizce. Gelecek soruya geçelim. :D


Boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz?

Boş zaman derken neyi kastediyoruz? Okul dışında kalan zamanımsa, kitap okuyorum, geziyorum, arkadaşlarımla vakit geçiriyorum, blog yazıyorum ama bunları boş zaman olarak görmüyorum çünkü hepsine ayrı bir vakit ayırıyorum. Boş zamanım olursa mesela bazen duvara anlamsızca bakmayı severim :D 

En son okuduğunuz kitap?

Kuzey ve Güney -Elizabeth Gaskell en son bitirdiğim kitap, ek olarak Pireneler'deki Şato kitabını okuyorum, muhtemelen bu akşam yeni bir kitaba daha başlarım.

Hayatınızda pişman olduğunuz bir şey?


Ne yapıyormuşuz, geçmişten pişman olmak yerine ders alıp devam ediyormuşuz.

Tuttuğunuz takım?

Eskiden olsa Fenerbahçe derdim ama takımlarla alakam yok çok uzun zamandır.

Çantanızdan eksik etmediğiniz şeylerden bazıları?

Kitap, defter, kalem kutum, cüzdan, kartlık, anahtar, peçete… Bulduğumu taşıyorum. :D

En sevdiğiniz içecek?



Çay, kahve, sıcak çikolata, salep… Kararsızım, hepsini seviyorum bence onlar da beni seviyor :D

Ve son olarak blogunuzdan hiç para kazandınız mı?

Düşünmedim bile.


Bir süredir buralarda olmadığım için kimin yapıp yapmadığını takip edemedim, o yüzden tüm yapmayanlar mimlenmiş olsun :D


34 yorum:

  1. Seni yakından tanımak güzeldi 👍😊

    YanıtlaSil
  2. Cevaplar süpeer! *-*
    Ben de kış mevsimini sevenlerdenim. :)
    Bu mimi de aklımda tutayım. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Mimi bir de senden okumayı çok isteriiz :D

      Sil
  3. seni yakından tanımak çok güzeldi güzel insan sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. bu mim sayesinde blog arkadaşlarımızı yakından tanıyoruz , güzel bir etkinlik oldu bence :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Keyifli bir mim yazısı olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Böyle güzel bir blogu mimlemeyeceğim de kendimi mi mimleyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel tanışmış olduk :) blogdan para kazanmak benimde aklıma gelmedi.burası öyle bir yer değil bence

    YanıtlaSil
  9. En son bir mim yazısı yazdığımdan bu yana meslek sahibi oldum ikinci tayinimi aldım :) Biraz uzak kalmışım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam Karga,
      O zaman geri dönmenin tam zamanıdır :))

      Sil
  10. Hep karşıma çıktı ama senin mimini görünce yapmaya karar verdim canım. Cevaplar çok samimi idi. Emeğine sağlık. Sevgiler, Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmışım, unutmuşum. Furkan sayesinde öğrendim :)

      Sil
    2. Ece Evren,
      Cevaplarımı beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  11. ha haaaa neler görüyon duvardağğğğ :)

    YanıtlaSil
  12. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan Yetek,
      Teşekkür ederim haber verdiğiniz için :))

      Sil
  13. İlkay,
    Senin de mi yükselenin başaaaak? :D Bana da tavan uyar :D
    Teşekkür ederim, beğenmene sevindim ama daha tam olarak içine sinmedi :D

    YanıtlaSil
  14. Sanırım bu mimi ben de yapmıştım ama uzun zaman önce.

    Burçlarımız ters orantılıymış. Benim burcum başak yükselenim yengeç :-) Seni yakından tanımak güzeldi Salıncak :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Aaa ne güzel bir terslik :)) Teşekkür ederim, yorumunu görünce mutlu oldum :))

      Sil
  15. Wingardium leviosa benim gibi Harry Potter seviyorsunuz sanırım😊 Güzel sorulara,samimi cevaplar çok hoş olmuş.Sayfada güzel olunca bana izle butonuna basmak kaldı.Öğrenim hayatınızda başarılar diliyorum.Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali,
      Harry Potter'ı çok severim :)) Çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :))

      Sil