6 Nisan 2018 Cuma

Film: Ready Player One


Yönetmen: Steven Spielberg
Tür: Bilim kurgu


Kısa bir aradan sonra merhaba! Sonunda vizelerim bitti, bir miktar beni de bitirmiş olabilirler ama bu detayı boş verelim. Önemli olan burada olmam, öyle değil mi? :D

Bugün Kero’yla Ready Player One / Başlat’ı izledik. Kendisi kitabını çok seviyor, zilyon kere de okumuş olabilir. Bense hala okumadım ama okumayı planlıyorum.

Film, 2045 yılında geçiyor ve insanların bağımlı olduğu OASIS adındaki sanal gerçeklik evrenini konu alıyor. Burada belirtmeliyim ki bilgisayar oyunlarını gerçekten severim. Zamanında çok oynadım ve kendimi bıraksam hala da oynarım. Bu yüzden yorumumu okurken bunu göz ardı etmeyin çünkü izlerken OASIS evreniyle tanışmayı cidden istedim.

Başlat geçmişte geçse de içinde 80’ler, 90’lardan parçalar taşıyor. Görsellik, aksiyon tam kıvamında ve biz 4Dx izledik. Tavsiye ederim, filmin efektleri 4Dx olarak izlenmeyi hak ediyor.

Fragmanda oyunculardan pek hoşlanmamıştım ama filmi izleyince hepsini sevdim. Aslında filmi beğendim. Son zamanlarda geleceğe dair bu tarz çok film çekilse de, bence Başlat aralarından sıyrılır.

Şöyle bir durum da var, kuzenim kitabını okuduğu için filmde konuyu çok değiştirmiş olduklarını ve beklediğini bulamadığını söyledi. Kitaba göre film ‘berbatmış’. Ama kitabı okumasaymış, söylediğine göre filmi sevebilirmiş.

İşte size iki bakış açısı :D Sınavlardan kurtulan 4 hafta kadar özgür olan Salıncak için, film güzeldi. Fantastik, bilim kurgu ne olursa hayatımdan uzaklaşabileceğim şeylere ihtiyaç duyuyorum ve Başlat bu açlığımı biraz doyurdu. :D

Siz izlediyseniz ne düşündünüz?

💙

24 yorum:

  1. küçük bir eleştiri yapabilir miyim nacizane ? Blogun ve yorumların harika ama kullandığın yazı karakteri okumayı oldukça zorlaştırıyor :/ belki daha kolay bir yazı karakteri daha iyi olabilirdi.
    vizeler bittiğine göre geçmiş olsun diyeyim,darısı finallere inşllh :)
    filmi de izleyeceğim bilimkurgu çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunun Harikalar Diyarı,
      Teşekkür ederiiim beğenin için ama daha önce hiç böyle bir eleştiri almamıştım, bu yazı tipini blogumu açtığım zamandan beri kullanıyorum. Eğer başka zorlanan da varsa değiştirebilirim :))
      Umarım filmi seversin :))

      Sil
    2. Bende ilerisi derece astigmat var amanınn,valla ben bu tarzı zor okuyorum ince ve yan olduğundan ikili oluyor,gözüm bi dolanıyor :) tabi tercih senin kalp kalp kalp :)

      Sil
    3. Senin için değiştirme düşüncesine alışmaya çalışacağım, başarabilir miyim bilmiyorum :D

      Sil
  2. Ben de kitabını okuduğum bir film izlediğimde hayal kırıklığı yaşıyorum.Kitaplar her zaman favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin Berlin,
      Genelde ben de öyle yapıyorum :))

      Sil
  3. Hoşgeldin güzel insan 😊hadi geçmiş olsun darisi geri kalanlara inşallah canım benim keyfini çıkar 😊❤sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Teşekkür ederiim, umarım sonuçları da iyi olur :D

      Sil
  4. Geçmiş olsun öyleyse :) Yaşasın özgürlük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      Yaşasıın :D Gerçi ders çalışmaya başlamam gerekiyor yeniden :D

      Sil
  5. O kadar yorgunluktan sonra her şey hoş gelir.:))

    YanıtlaSil
  6. Benimde Vizelerim Bitti :D Artık Bende Film izleyebilirim dimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Sağlık,
      Hatta tek filmle kalma bence, film kombosu yaaap :D

      Sil
  7. İzlemedim canım ama Spielberg adını görünce oooo! dedim. Adamın çektiği de beğenmediğim filmi yok gibi....eline sağlık, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Adı bende de etkili oldu, umarım izler ve seversin :))

      Sil
  8. İlkay Özgür,
    Umarım seversin ve özgürlüğüne az kaldı fightinggg :D

    YanıtlaSil
  9. Kardeşimin vizeleri bitsin de ben de onunla izleyeyim. Konusu merak uyandırıcı. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe Yüksel,
      Umarım seversin, yorumunu bekliyor olacağım :))

      Sil
  10. Fragmanını izlemiştim sadece ama Overwatch karakterlerini falan da görünce epey bir heyecanlanmıştım. Fırsatım olursa izleyebilirim. Eskişehir'de maalesef 4Dx yok sanıyorum. Gerçi yine de herkes 2D'yi seviyor :D Ben de öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      Güzeldi bence :D Herkesin 2D sevdiğini okuyunca şaşırmıştım ben de, 3D ve türevlerini daha çok seviyorum ben, gerçek olmaya ne kadar yaklaşırsa o kadar iyi :D

      Sil
  11. 4D mi? Uuu... *_*
    Filmin konusu ve teması beyne hoş geliyor. ^_^
    Vizelerin bitmiş, hayırlı olsun Kağıt Salıncak! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Akay,
      Sevmiştim ben de :)) Teşekkür ederim, şimdi de finallerim geliyor :D

      Sil