14 Ağustos 2018 Salı

PARİS'TE AŞK - STEPHANIE PERKINS



44
Arunas Yayıncılık
Çeviri: Burcu Çelik
472 sayfa



Size bir günde bile bitirebileceğiniz gençlik romanıyla geldim bugün! :D


Paris’te Aşk, yeni basımındaki adıyla Anna ve Fransız Öpücüğü yazardan okuduğum ikinci kitap. Aslında Lola ve Komşu Çocuğu’ndan önce okumam gerekirdi ama serinin sırasını bozsanız da sorun olmuyor.


Kitap, Anna’nın son yılında Paris’teki Amerikan Okulu’na gönderilmesini ve devamında gelişen olayları anlatıyor. Anna’yla birlikte şehri keşfedip, hem de Fransız kültürü hakkında bilgi edinme olanağı da sunuyor.


Uyarmalıyım ki bu kitap feci şekilde Paris’e gitme isteği verebilir. Kendi Etienne’inizi bulmayı düşleyebilirsiniz.



"İnsanın evi, bir yer değil de bir insan olabilir miydi acaba?”


“Kim olduğunu ve ne istediğini ne kadar iyi bilirsen, bir şeylerin seni üzmesi de o kadar zorlaşır.”





15 yorum:

  1. Alıntılar hoşuma gitti. Aklımda bulunsun. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir kitaba benziyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Paris'e gitmeyi zaten çok istiyorum ay tabii bir hayal sanmıyorum gerçekleşeceğini en iyisi kitabı alayım:)) Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Gerçekleşir belki, hayalini kurduğumuz her şeyi yapabiliriz :)) Kitap çok tatlı :))

      Sil
  4. hımmm evet okunur bııııı :)

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde kısa bir seyahatte elime tutuşturulan kitaba benziyor.
    Tek kişilik Paris Seyahati'ydi adı. Jojo Moyes'in.
    Sanırım bir kitabı ilk defa bu kadar kısa sürede bitirdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'çe Konuşan Satırlar,
      O kitabı okudum ve maalesef sevemedim. Beklediğim kitap değildi :((

      Sil
  6. Hülyalara dalarak, imrenerek okumuştum. Sonra serinin diğer kitaplarını da okudum. Favori serilerimden biri oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      En sevdiğim kitabı bu oldu serinin :))

      Sil
  7. Alıntıları çok sevdim ama özellikle 2. alıntıya bayıldım! ^_^
    Lola ve Komşu Çocuk, ismine çok rastladığım bir kitap, sen sevmiş miydin Kağıt Salıncak? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Akay,
      Ben sevmiştim, en sevdiğim bu oldu ama genel olarak seri sevimli :))

      Sil