21 Şubat 2016 Pazar

Film: Deadpool

Yönetmen: Tim Miller
2016, ABD
Bilim kurgu, aksiyon
108 dk

Bu hafta için sinema kotamı doldurdum sanırım :D Fakat vizyondaki filmler o kadar güzel ki kendimi suçlu hissedemiyorum.

Diriliş’e gitmek için ertelediğimiz Deadpool’u sonunda izleyebildik. 4D’yi tercih ettik ve ilk kez 4D filme gitmiş oldum. (Avmlerde olan 10 dklık 6D gibi filmleri saymıyorum)

Deadpool, Hello Kity’li çanta kullanan bir anti-kahraman. İçimizden biri. :D Marvel filmlerinin bir çoğunu izlemiş biri olarak söyleyebilirim ki çok eğlendim. Eğer Marvel filmlerini izlememişseniz, Deadpool’a araştırarak gidin çünkü esprileri kaçırabilirsiniz.




Deadpool 4. duvarı aşmış bir karakter yani bir kurgunun içinde yaşadığının ve okuyucularının/ izleyicilerinin olduğunun farkında. Bundan dolayı size laf atabilir. Şaşırmayın. :D Film boyunca izleyicilerle, düşmanlarıyla, kendiyle, herkesle alay etti. Ayrıca klişe süper kahraman filmlerine yaptığı göndermeler de çok iyiydi. Artık Ryan Reynolds benim için Deadpool. :D

Film on beş yaş ve üzeri için. Eğer evde izlenecekse bile, çocuklarla izlenmemesi daha doğru olur diye düşünüyorum çünkü Deadpool bir süper kahraman değil. Cinsel içerik fazla ve bel altı esprileri var. Ayrıca şiddet içeren sahnelerde bile gülme dürtüsü hissediyorsunuz, adamın kafası patlıyor salondan gülme sesleri geliyor. Tamam, tabii ki ben de güldüm. :D

Sonuç olarak Deadpool favorilerimin içine girdi. Eğer izleyecekseniz, 4D versiyonunu da tavsiye ederim. J


Filmden Mırıltılar: İzleyenler İçin
Not: Yazılar beyazdır, tarayınca görebilirsiniz.
  
àBiletleri alırken,
-Kaç yaşındasınız siz?
-20 ve 16. (Kero’yu biraz büyütmüş olabilirim, benim de doğum günüme az kaldı zaten :D)

àDeadpool yüzünün pizzaya benzediğini söylediğinde,
-Acıktım.

àSalonun sadece sevgililerden oluştuğunu gördüğümüzde,
-Muggles!
-Muggle’lar çöptür. (Kahkahalar :D)


34 yorum:

  1. Salıncak! Sen de mi izledin:)
    AMA MARVEL YAAA MARVEL!!! Tarza da bakar mısın tam benlik!
    Yine güzel yorum ki Marvelcisin sanırım sen de!
    Eline sağlık çok güzel anlatmışsın!
    İzleyeceğim ilk fırsatta kaçmaz bu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık Anne,
      Kesin izle Dağınık, Marvel hastası olduğuna göre seveceksiiin!! :D
      Deadpool hem komik, hem de sempatik :D Daha içimizden biri, benimsemek kolay :D
      Seninde yorumunu bekliyorum izleyince :))

      Sil
    2. SEVMEM Mİ :D MARVEL!!!!! :) Sevilmez mi? Şu afiş için bile izlenir :)
      Bu haftasonu yalan oldu bakalım ne zaman izleyebileceğim?
      İzler izlemez seni de yazarak yorum yaparım Salıncakım :)

      Sil
    3. Dağınık Anne,
      İzlemeni sabırsızlıkla bekliyorum Dağınıkcıım :* :))

      Sil
    4. Salıncak! Geçen hafta tam kaçalım dedik kalkmış yayından.. Artık eve kısmet bakalım :( kesin izlenecek ama kurtuluş yok

      Sil
    5. Dağınık Anne,
      Tüh ya! Olsun evde de güzel olur :D Mısırını patlatırsın mmmmmmppp :D

      Sil
  2. Ne güzel anlatmışsın öyle ahh ahh at gibi koşturmaktan sinemayı da unuttuk iyimi :) Neyse senin sayende gitmiş kadar oluyorum ben emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Hayata dalınca, insan sinemayı falan es geçebiliyor gerçekten :)) Güzel yorumun için teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Marvel filmlerini severim, eğlenceli olacak gibi :))

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenceli bir filmdi yahu :D Ben de dün izledim, hala hatırladıkça gülüyorum. Ryan Reynolds sanırım gerçekten Deadpool:)

    YanıtlaSil
  5. Kaç gündür gidicem gidicem hep bir şeyler oldu kaldı maalesef. Bu aralar vizyonda güzel filmler var gerçekten. İnsanın hepsine gidesi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz O,
      Gidersin bir gün, daha vizyonda kalır sanırsam :))
      Gerçekten öyle, salı yine okulu asıp sinemaya mı gitsem diye düşünüyorum :D

      Sil
  6. Sadece üç saat oldu izleyeli.
    Yorumuna tümüyle katılıyorum hatta misliyle :)
    Benim en çok güldüğüm repliklerden biri şuydu:
    "Baba!"
    "160kilo kokain var.
    Eee kafayı mı bulsak"
    Kalemine ve dahi yorumuna sağlık
    Gülücüklü kal....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talha,
      Oraya ben de çok gülmüştüm :D Aslında genel olarak film çok eğlenceliydi :)) Yorumun için teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Hiç izlemediğim bir film, yazdığın gibi gençlere, 15 yaş ve üzerine hitap ediyormuş zaten:)))bana biraz yabancı gibi:)))ilginç bir karaktere benziyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Belki deneseniz seversiniz çünkü fantastik yazıyorsunuz :))

      Sil
  8. Çok eğlenceli filmdi. Ben de 4D izledim ve çok keyif aldım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hani bir yerde "x-manden sadece ikinizi görüyorum sadece size mi para yetti" diyor ya kahkaha attım orada ahahahaha bir de sürekli laf sokmaları ve diğer her şey... Antman bir harikaydı ama deadpool onun da ötesinde bir şey ahahahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chadaqiel,
      Orası efsaneydi gerçekten :D Bence de Antman'i solladı, Deadpool favorilerimin içinde artık :D

      Sil
  10. mmm 4D miii çok güzel olmuştuur :) ben de izliycem meraktan ölüyorum bu film için :)

    YanıtlaSil
  11. Son zamanlarda çok duyuyorum bu filmi ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dreamella,
      Teşekkür ederiim, bir ara izle bence Dream :))

      Sil
  12. hımm bilmiyodum izlerim :)

    YanıtlaSil
  13. Henüz izleyemedim fakat izlemeyi istiyorum. Çok komik diyorlar. Böyle filmler de tam benlik izleyeceğim kesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pengu,
      O zaman kaçırma derim, çok eğlenceli bir film olmuş :D

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. ilk çıktığı zamanlar arkadaşlarla birlikte gitmiştik ve çok iyi bir film :) izlemeyen varsa izlemesini tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil