25 Mart 2017 Cumartesi

Film: Beauty and the Beast


Yönetmen: Bill Condon
2017 – ABD
Fantastik, Müzikal, Romantik
129 dk


Beauty and the Beast, bildiğimiz adıyla Güzel ve Çirkin, sevdiğim masallardan biridir. Küçükken annemden masal anlatmasını istediğimde bana seçenek sunardı ve ben de “Güzel ve Çirkin”i mütemadiyen seçerdim.


Güzel ve Çirkin’in Disney versiyonu çekileceği ve onda Emma Watson’ın oynayacağı açıklandığından beri filmi merakla bekliyordum. Emma’yı tanımam Harry Potter’la olmuştu. Hermione karakteriyle çok sevip, bağrıma basmıştım. –Buraya bir not düşeyim, geçenlerde Colonia filmini izledik ve çok beğendik, tavsiye edilir.-



Film vizyona girer girmez, Bilge’yle plan yapmaya çalıştık, saatlerimiz bir türlü uymuyordu. Bu nedenle 21 Mart’ta onlarda kaldım ve sinemaya gittik.

Bir gün evvel de -20 Mart- La La Land’ı izleyip, pek sevmemiştim. Bu nedenle müzikal olması beni biraz endişelendiriyordu.



Neyse ki, Güzel ve Çirkin aklımdaki tüm olumsuzlukları sildi. Bayılarak izledim. Emma Watson rolünün hakkını vermişti. Prens rolünde ise Dan Stevens vardı.

Böyle sevilesi filmler izleyip, kitaplar okuyunca dünya güzel bir yer haline geliyor. Bu his bende çok uzun sürmese de, yine de yaşamı çekilir kılıyor.



Filmden Mırıltılar: İzleyenler İçin
Not: Yazılar beyazdır, tarayınca görebilirsiniz.

 Çirkin Prens Belle’e kütüphanesini gösterirken:
E(ben): Cennet dedikleri bu olsa gerek.

 Film çıkışı:
B(Bilge): Elif, ben filmde ağladım.
E: Mutlu sonla biten bir filmde nasıl ağlayabilirsin?

B: Çünkü çok güzeldi.



38 yorum:

  1. Merabaaa 😃 sevgili sümeyye seni tanismis bende ordan geldim nasilsin 😃 kitplari cok bilmem ama aklinda tutup anlatanlara hayran kalirim.Ellerine saglik 😃 tanistigima memnun oldum ki 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin Prensesi,
      Hoş geldiin, iyi ki geldiin :)) Keşke her okuduğum aklımda kalsa ama... Ben de memnun oldum :))

      Sil
  2. bu şey değil mi otuz farklı versiyonu çekilen film ? :D burada emma watson var ve ben onu pek severim. ama en güzel olanı hangisiyse söyleyin onu izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip,
      Hepsi çok güzel ya ama henüz fransız versiyonunu izlemedim, bunun etkisi geçsin sırada o var :D Emma, Belle olarak da çok tatlı, seviyoruz kendisini :D

      Sil
    2. Fransız versiyonunu da araştırayım bari. Emma yı bir de belle olarak görelim bakalım :)

      Sil
    3. Sümeyye,
      Fransız versiyonundaki oyuncuyu da çok beğeniyorum, Léa Seydoux ciddi anlamda güzel :D

      Sil
    4. Şuan baktım google dan gerçekten hoş bir kadınmış :)

      Sil
    5. Sümeyye,
      Mavi saçlı hali de müthiş :))

      Sil
    6. Ona da baktım şuan portre gibi maşallah :)

      Sil
  3. :) çok keyifliymiş.. anlatımınızdan bile ne kadar beğendiğinizi ve etkileyici olduğunu anladım. internete düşer düşmez izleyeceğim :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bende düşünüyodum gitmeyi ama emin değildim, sayende ikna oldum :)) Vizelerden sonra inşallah :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the İpek,
      Benim de vizelerim geldi :(( Vizelerinde başarılar :))

      Sil
  5. Bende merak ediyorum bu filmi nete düşmesini bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damla Eker,
      Hemen düşer umarım, ben de tekrar izlerim :D

      Sil
  6. I reviewed it today too) very cool music!

    YanıtlaSil
  7. Öyle zengin içerikli bir bloga konuk oluyorum ki... Öyle böyle değil :)

    YanıtlaSil
  8. Annem çok istiyor bu filmi 😊 sende şimdi çok güzel anlatmışsın gitmemek olmaz şimdi dimi ama güzel insan emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Bence de izlemek lazım, sevgiler :))

      Sil
  9. İstiyorum, istiyorum! Bu filme gitmeyi çok istiyorum! Ama vizeler geliyor. Bitene kadar kalır mı ki film :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      Kalır umarım, kalmazsa da internetten izlersin :*

      Sil
  10. Gitsem ne hoş olur. Benim oğlanın istekleri doğrultusunda belirliyoruz filmlerimizi bilmem izler mi benle☺ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Erkek çocuğuna hitap etmeyebilir :))

      Sil
  11. ay ben de bayılırım Güzel ve Çirkin'e, geçenlerde başka bir versiyonunu izlemiştim o da çok güzeldi ama Emma Watson'un yeri ayrı tabi:) teşekkürler paylaşımına, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O,
      Çok fazla filmi olup, hepsi ayrı güzel olan nadir masallardan sanırım :))

      Sil
  12. İlkay Özgür,
    2014 versiyonunu izlemek istiyorum ben de :)) Seveceğini düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  13. görmemiştim izleyiim madeem :)

    YanıtlaSil
  14. Filmi çok beğenmen filmi izleme isteğimi arttırdı. :) Zaten Disney filmlerine bayılıyorum, muhtemelen bunu da severim. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Akay,
      İyi bayramlar :D İzle, bence de seveceksin :D Başta müzikal olmasından hoşlanmamıştım ama şimdi şarkılarını tekrar dinliyorum :D

      Sil
  15. Kardeşimin izleyelim diye tutturduğu benimde tereddüt ile yaklaştığım bir filmdi. Bittiğinde bütün Disney filmlerini yeniden izlemek istedin. Oyunculuklar olsun sahneler olsun çok hoşuma gitmişti. Ellerine sağlık 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Çelik,
      Beğenmene çok sevindim :D Disney filmleri insanı mutlu ediyor :))

      Sil