10 Mart 2017 Cuma

Yaşamdan Kareler / Cem Adrian Konseri


Cem Adrian’ı çok sevdiğimi biliyor muydunuz? Bilmiyorsanız da artık öğrendiniz. 😇

Trump Towers’da konseri olduğunu duyunca, ders çıkışı gidelim dedik. Çağnur’la Public Finance’dan çıkıp, atladık metroya.

Aksilik ki metro sürekli arıza yüzünden duruyor. 15 dakikalık yol, çıktı iki katına.



Konser salonu(!) olarak kullandıkları alan en üst kattaydı ve abartmıyorum izdiham vardı. Sahneyi görmeyi bırakın, girişine kadar bile gidemedik. İtiş kakış, ezilmemeye çalışırken Cem geldi.

“Ben Seni Çok Sevdim” şarkısıyla başlayıp, “Mutlu Yıllar” a geçti. Biz de sesini duyuyorum yeter mantığıyla kendi kendimize söylüyoruz. Derken bu gecenin en komik anı geliyor.

Hep beraber söyleyelim: “Mutlu yıllar, mutlu yıllar sevgilim.” Tam “Sensiz kutlar…” diye devam ediyorum, baktım arkada Çağnur “Bensiz kutlar, bu gece tüm aşıklar.” şeklinde girmiş şarkıya. Aldı mı beni bir gülme, üzerimde binlerce insan, gülmeye çalışıyorum.

Ezilerek ölmeden, çıkmaya karar verdik. Alt kata inerken gördük ki konsere gidişi kapatmışlar.



Aradan bir saat geçti, belki normale dönmüştür bakalım dedik. Merdivenlerden çıkarken sahne arkadan görünüyor. Cem Adrian’ı sırt ve yan profilden görebildik, o kalabalıkta bu bile nimet gibiydi. 😍

Konser alanının girişi hala tıklım tıklımdı, biz de terasa gittik. Derken yanımızdaki sandalyeler boşaldı ve saniyesinde üstüne çıktık. Bu sefer de sadece kolunu görebildik. Bir bütün olarak kim gördü bilemiyorum. 😴



Anlamadığım şey şu ki, konserde Cem Adrian’ı sevenler kadar hatta belki daha fazla, tanımayanlar vardı. Şarkılarını bilmeyenler, çok melankolikmiş bunaldım gidelim diyenler –keşke konserin başında deselermiş-, birbirini itekleyenler… Bedava diye boş vakti olan herkes gelmiş.

Neyse ki 2015’de blogu açtığım ilk aylarda Cem Adrian’ın 10. Yıl konserine gitmiştim. Onu canlı dinlemek beni etkilemişti. Sonucunda da böyle bir yazı çıkmıştı: Cem Adrian ve 10. Yıl. Tekrar duygularımı anlatmak isterdim ama bu konserde bana ‘ezilmeden en iyi nerde dinleyebilirim’ mantığı hakimdi.

Yine de her şeye rağmen o Cem ve ben gittiğim için mutluyum.

27 yorum:

  1. Bende seviyorum Cem Adrianı 😀 senin için güzel Bir gün olmuş en azından dilerim Bir gün en önden izlersin Cem Adrianı canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Umarım, hatta bana özel konser versin diyormuşum :D

      Sil
  2. Ya, ismini duydum ama inanır mısın hiç şarkısını bilmiyorum:( senin onu bu kadar çok sevdiğini öğrendiğime ve bu yazıya göre mutlaka dinleyeceğim. Sevdiğin bir şarkıcının konserine gitmek ne güzel olmalı ama ben hiç yapamadım çünkü Türkiye'ye gelmediler:(( biri ABBA idi, öteki de Sinatra. :( biri dağıldı, öteki zaten rahmetli oldu:(

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Umarım sevmişsindir, Cem'i herkes sevmiyor :)) Sevdiğin sanatçıyı canlı dinleyebilmek harika ama bu konserdeki gibi değil :D 10. yıl konseri biletliydi ve harikaydı :))

      Sil
  3. Ses aralığı muhteşem şölene dönüşen bir vokal.. çok beğeniyorum. İzdiham konusu ise can sıkıcı.. Teşekkürler paylaşımınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos,
      Ben de çok seviyorum. İnsanlarımız biraz da saygısız, izdiham bu yüzden oluşuyor...

      Sil
  4. Cem Adrian müzik dünyasının farklı 3-5sesinden biri. Sadece kendine özel bir seyirci kitlesi var - tıpkı İlhan İrem gibi. Onlar nereye gitse Adrian'ı hiç yalnız bırakmıyorlar.Her konserde olduğu gibi sosyalleşme amaçlı takılanlar da oluyor tabii

    * Benim için de "Tanrı Aslında Sever Hepimizi" parçası çok özeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      Söylediğiniz önceden doğruydu ama şu an kitlesinin genişlediğini düşünüyorum ve şarkılarını anlayan/anlamayan herkes dinliyor gibi. Ben eski sevenlerindenim ve Cem'in sadece belli kesime hitap ettiği zamanları tercih ediyorum. :))
      Tanrı Aslında Sever Hepimizi'yi ben de severim :))

      Sil
  5. Ben de bir tek ilk albümünü biliyorum, onun dışında dinlemedim hiç :)) Ama dinlediğim her şarkısı çok güzeldi ♥

    YanıtlaSil
  6. Vuhuuu bende çok severim Cem Adrian'ı.Keşke cüzzi bir miktar ücretli olsaydı da bilip bilmeyen gelmeseydi Cem Adrian yani normal bir konser değil ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      Değil mi ya :D Ücretli konserleri muhteşem oluyor, bir kere gitmiştim, umarım tekrar giderim. :D

      Sil
  7. Hiç dinlemedim sanırım :) Unutulmayacak bir macera olmuş, iyi ki gitmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de oğlum da severek dinliyoruz. Her şeye rağmen gitmeniz iyi olmuş;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Midyat'ta öğretmenlik yaptığım zaman Cem Adrian Mardin'e konsere gelmişti. Ev arkadaşım onun hayranı olduğu için beraber konserine gittik. Sadece Yağmur şarkısını biliyordum, çok da seviyordum o şarkıyı. Konserde "Mutlu Yıllar Sevgilim"i ilk kez dinledim ve neden bilmiyorum ağlamıştım. Çok duygusal gelmişti.

    Güzel bir geceydi. Yazını okuyunca o günü hatırladım. Bizim gittiğimiz konser paralı ve Mardin'de olduğu için Cem Adrian'ı konser boyunca koltuğumda oturarak izlemiştim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Paralı konserleri çok güzel kesinlikle, ben de 10. yıl konserine öyle gitmiştim. Biliyor musun, biletli konserinde beni de ağlatmıştı. Çok içten ve tutkuyla söylüyor, ister istemez o duyguya bürünüyorsun.
      İyi ki gitmişiz :))

      Sil
  10. ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem demek iisterdima ama kendileri bana hiiiiiç hitap etmiyor , ama bazı şarkıları ile de neden olmasın dedirtiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Bence biraz zorlasan seversin gibiiii hmmmmm :D Haydiiii bağıralım :D

      Sil
  11. çok severim ama konser insanı değilim maalesef :( bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Nötr olduğum biri, ne seviyor ne sevmiyor... ama senin için üzüldüm ama her şeye inat direnmissin salıncak, azmine hayranım 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni,
      Cem için her şeye direnirim Kore :D

      Sil
  13. demek o kadar rağbet gördü ha. ben pek dinlemiyor olsamda dinleyene, izleyene saygı duyuyorum harbiden güzel parçaları var. güzel bier konser macerası olmuş ne güzel :) tüm o izdihama rağmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip,
      Ben de bu kadar kalabalık olacağını düşünmemiştim :D
      Kesinlikle :))

      Sil
  14. İlkay Özgür,
    Eğlenceli bir gündü :))

    YanıtlaSil