31 Mart 2017 Cuma

22) KÜL DAĞI'NDAKİ KÜTÜPHANE - SCOTT HAWKINS

library at mount char

İthaki Yayınları
Çeviri: M. Boran Evren
432 sayfa


Kül Dağı’ndaki Kütüphane, Kero’nun CNR kitap fuarından aldığı kitaplardan biriydi. O bitirince kitaba talip olacağımı söylemiştim, bitirmiş. Sıra bana geldi.

Öncelikle kitabı almamızda ilk etkenin kapağı olduğunu belirtmekte fayda var. Gerçekten çok güzel tasarlanmış.

Kül Dağı’ndaki Kütüphane’yi okurken, sürekli aklıma Kafes geldi. Evet, içerik olarak benzemiyorlar ama hatırlarsanız, Kafes’te de kapağı sevip, konuyu orijinal bulmuştum buna rağmen eksik olan bir şeyler vardı. Benzer hisleri Kül Dağı’ndaki Kütüphane için de taşıyorum.

Baba’nın, evlatlık 12 çocuğunu Kütüphaneci yapmasını ve devamındaki olayları anlatan kitap havada kalmış gibiydi. Gerilim olarak tanıtılmasına rağmen ben pek gerilmedim.

Sonuç olarak, ilginç bir konuydu ama içimde çok fazla keşke kaldı. Kitap, kapağı kadar beni etkileyemedi.

İyi okumalar. 😇

“İnsan hemen her şeye uyum sağlayabiliyor.”


“Gerçek hiçbir şey hafıza kadar kusursuz olamaz…”


21 yorum:

  1. Çok merak ettiğim ve gittiğim d&r lerde bulamadigim bir kitap :) sanırım internetten siparişini vereceğim.Yorumundan sonra daha da merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Nihal,
      Kitap beni pek memnun etmedi ama umarım sen seversin :))

      Sil
  2. Bu kitabı merak ediyordum ama kararsız kaldım yorumunuzu okuyunca iyi ki almamışım dedim:) çok faydalı oldu teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Duymadığım bir kitaptı. Fikrim oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Hımmm dedim bir an:) Okumadam pek bir şey kaybetmem sanırım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Persephone,
      Ben bitirince, okumasam da olurmuş demiştim :))

      Sil
  5. Beni kitap kapağından çok tatlı,maske,bardak altlığı etkiledi :D

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! :)

    Baştaki fotoğrafı görünce kapak tasarımı hakkında yorum yazmayı düşünmüştüm. Söyleyeceklerim zaten yazının kendisinde kısmen varmış :) Kitap alırken dikkat ettiğim şeylerin başında kapak tasarımı geliyor; bu kitabı da bir kitabevinde görsem kapağından dolayı merakla elime alırdım.

    Güzel günler diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engin Ergin,
      Ben kapağı önemsememeye çalışsam da, bazen kendimi kaptırıyorum çünkü kitabın içeriği kapakla pek bağlantılı olmuyor :D
      İyi günler :))

      Sil
  7. Ama o pastayı da çok merak ettim? :)

    YanıtlaSil
  8. Daha önce duymadığım kitaplar olunca böyle yazılara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kafes te o gerilimi hissettiğim için çok keyif almıştım ki sonu tatmin edici olmasa da favorilerim arasına girmişti 🙈 vee merak ettiğim kitap, ben de kapağını görünce bi iç geçirdim merak ediyorum, bakalım ne zaman okurum 😎
    Salıncaaaakkk! Header çok güzel olmuş amaaaa 😻😻😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni,
      Eveeet, sevdiğini hatırlıyorum Kore :D Umarım bunu da seversin, yorumunu bekliyor olacağım :D
      Beğenmene çok sevindim kiiii <3

      Sil
  10. İlkay Özgür,
    Spoiler vermek istemedim, arka kapakta daha detaylı anlatılıyor :D Beğenmene çok sevindim İlkay :))

    YanıtlaSil