5 Mart 2019 Salı

Mim: Hangisini Tercih Edersin?


Sevgili Şule, beni bu mime davet etmiş, kendisine teşekkür ediyorum. Mime başlamadan önce söylemeliyim ki ben kararsız biriyim ve iki seçenek arasında kalınca çok zorlanırım. :D



1- Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?

Uçmayı tercih ederim çünkü insanı özgürleştireceğini düşünüyorum.

2- Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Bu biraz zor bir soru oldu, kitapları da hayvanları da çok severim. İllaki seçmem gerekiyorsa şu an evcil hayvanım yok, o yüzden kitapları tercih ediyorum.

3- Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

Sıcak çikolata neden seçeneklerin arasında değil ki? :D Kahveyi seçerdim ama çayı da seviyorum.



4- Hangisini tercih edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?

Garip bir soru :D Tüysüz olmak diyeyim ama ikisi de zor bence.

5- Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Kokoreci de severim ama sınırsız olmasına gerek yok, bu yüzden döneri tercih edeceğim.

6- Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?

İkisini de bilmek istemezdim. :D Bazı şeyleri bilmemek daha güzel, boşuna cahillik mutluluk getirir dememişler. :D


7- Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

Geçmişte yaşamak isterdim ama lütfen şatom falan olsun. Bir de kulesi olursa daha makbule geçer.


8- Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Uluslararası bir uçuş bileti tabii ki, daha görülecek koskocaman bir dünya var!

9- Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?

Dişsiz yemek yiyebileceksek, saçlarımdan vazgeçmek istemem :D

10- Hangisini tercih edersin, daha çok dinlemeyi mi, konuşmayı mı?

Rahat hissetmediğim veya yeni tanıştığım insanların yanında pek konuşmayı tercih etmem, dinlemek diyeyim.


11- Sadece blog yazabilmek mi yoksa blog okuyabilmek mi?

Blog yazmak. 


12- Çok güzel yemek yapıp yemeklerin tadını alamamak mı yoksa yemek yapamayıp yemeklerden tat almak mı?

Yemek yapamayıp yemeklerden tat almak tabii ki, soru mu bu? :D

13- Yazın sürekli terlemek mi yoksa kışın sürekli üşümek mi?
İkisi de değil. Bu yıldan önce bu soruyu sorsaydınız kışın üşümek derdim ama erasmusta çok üşüdüm, o yüzden ikisini de istemiyorum. 


14- Birden fazla dili başlangıç seviyesinde konuşmak mı yoksa sadece bir dili ileri seviyede konuşmak mı?

İleri seviyede konuşmayı tercih edeceğim :D



29 yorum:

  1. Bana da geçmiş cazip geliyor ama şato istemek aklıma gelmezdi, iyi fikirmiş çok tuttum:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş canım...teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babaannemintakvimciği,
      Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Şatoda yaşayamazdım sanırım. Çok ürkütücü (korku filmlerinin bıraktığı izler işte :P)
    Sıcak çikolataya ben de hayır demezdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel,
      Aslında düşününce bazen ürkütücü olabilir ama olsun :D

      Sil
  4. cevaplar çok iyiydi cidden, resimler de süperdi, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Sorular çıldırtacak cinsten bazılarında seçim yapmakta gerçekten zorlandımm ama cevaplarını okurken zevk aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli bir yazı olmuş, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ay düşünsenee uçarken sıcak çikolata içmeeeek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Ayy o kadar güzel ki düşünemedim :D

      Sil
  8. Buna benzer mim cevapladım ama sondan 4 soru yoktu sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Yeni sorular eklenmiş o zaman :))

      Sil
  9. Verdiğiniz cevaplardan gerçekten de kararsız biri olduğunuz anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  10. Cevapların bir çoğu benzer, beğendim. :)

    YanıtlaSil
  11. Şato istemek mantıklıı. :)

    YanıtlaSil
  12. İlkay,
    Aynı olacağını tahmin etmiştim :D Sorular mim ilerledikçe arttı mı ne oldu? :D Belki bir gün şatolarımız olur - hayal de mi etmeyelim değil mi? :D

    YanıtlaSil
  13. Cevaplarımız genelde uyuşmuş :-) Yaptığın için teşekkürler Salıncak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Ne demek, mimlediğin için asıl ben teşekkür ederim :))

      Sil