15 Mart 2019 Cuma

ŞİMDİKİ ZAMANIN KUSURSUZLUĞU - ALISON G. BAILEY


10
Yabancı Yayınları
Çeviri: Seda Yuvarlak
405 sayfa

Bu sıralar hızlı okunan kitaplar okumayı tercih ediyorum. Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu’da akıcı young adult romanlarından biri.

Ana karakterimiz Amanda’nın kendine güvensizliklerini, ailesini ve aşkını konu alıyor kitap. Zaman zaman Amanda’ya sinirlenmemek de elde değil.

Şimdiki Zamanın Kusursuzluğu’nun ikinci yarısını daha çok sevdim. Şaşırtıcıydı.

Şimdiki anı yaşamayı unutmayın, kitapla kalın!

“Çikolatalı kek acıları dindirir ve her şeyi daha iyi bir hale getirir.”

“İnsanların bizim için ne düşündüğünü umursamayabiliriz, ama birkaç kelimeyle bizi bir araya getiren ya da darmadağın eden biri mutlaka vardır.”

“Sırf benim hayatım sona yaklaştı diye diğer insanlar yaşamayı bırakamazlar.”

“Herkes bir teşekkürü ve elvedayı hak eder.”

15 yorum:

  1. Bu aralar benimde kafa dağıtıcı kitaplara ihtiyacım var böyle çabıcak okunan :)Srvgilrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunun Harikalar Diyarı,
      O zaman bu kitap iyi bir seçenek olabiliir :))

      Sil
  2. ''Herkes bir teşekkürü ve elvedayı hak eder'' sözünü çok sevdim, insanlar böyle düşünse hep Dünya daha yaşanır bir yer olurdu:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu aralar çerezlik kitapları tercih ediyorum. Bu kitabı da okuyabilirim, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Çok değerli tespitler var.Bence de herkes bir teşekkürü hak eder.

    YanıtlaSil
  5. İlkay,
    Çikolataya bayılıyorum ben de :))

    YanıtlaSil
  6. ah evet anı yaşamak, seize the day :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu aralar Kemal Sayar'dan Yavaşla'yı okuyorum. Tarzı bu kitaptan çok farklı olsa da onda da ana fikir aynı: Anı yaşayın :-) Arada bu tarz kitaplar okumak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Evet, gerekiyor :)) Böyle mesajlar da iyi geliyor :))

      Sil