28 Eylül 2019 Cumartesi

Yaşamdan Kareler: Beyoğlu Sahaf Festivali ve Diğer Şeyler


Merhabalar blog-severler! Kitap okuyamıyorum, blogum boş kalıyor, ne yapayım diye düşündüm ve karma yazı yazayım dedim. Tamam, aslında sahaf festivalinde fotoğraf çekmeyi unuttum, böylece festival yazısı karma bir yazı halini aldı. Neticeye bakalım. :D

Ganimetler ve oyuncak kedim Merlin

Cuma günü Cansu’yla bu yıl on üçüncüsü yapılan Beyoğlu Sahaf Festivali’ne gidelim dedik. Aslında fark etmeden ilk gün gitmişiz, çok iyi oldu. Güzel kitaplar tükenmeden alacağımızı aldık. (Ben çok kitap almadım, okunacak çok kitabım var diye.) Fiyatlar ne istediğinize göre değişiyordu ama bu sefer 5 TL’liklerin içinden de istediğimiz kitaplar çıktı. Ayrıca çok güzel kartpostallar ve eski fotoğraflar da var. Gitmek isterseniz festival 13 Ekim’e kadar sürecek. Pera Müzesi'nin önünde yapıldığı zamanları daha çok sevsem de, bu yıl da Taksim meydanda gerçekleşiyor.

Cansu'nun Ganimetleri

Cansu demişken onun beni sevindiren hediyesinden bahsetmemek olmaz. Kendisi kitap sipariş etmişti, listesindeki Feminist Bir Yaşam Sürmek çok hoşuma gitmişti. Biliyorsunuz, bazı kitapları beraber okuyoruz. “İstersen seni beklerim” demişti, ben de “Almam uzun sürer” diye yanıtlamıştım. Doğum günü hediyeme kitabı da eklemiş. Buradan ona sarılıyorum, bu ince düşüncesi için.

Uni uni uni corn, keşke gerçek olsalar gerçek olsalardıııı :D
Agnes'den dinlemek için tık

Güzel haberlere, nazar boncuğu niyetinde deprem haberini de ekleyeyim. Bir miktar(!) korkmuş olabilirim, saniyeler benim için dakikalara dönüşmüş de olabilir. Neyse, İstanbul’un depreme hazırlıksız olduğunu görmüş olduk, binalarından operatörlere kadar.

En başta kitap okuyamıyorum dedim çünkü ne yapıyorum? Sevgili İrem’in önerdiği Arsenal Military Academy’i izliyorum. Okuldan gelince hemen izleyesim geliyor, dersler ağırlaşmadan bitireyim. Elimde de Notre Dame’ın Kamburu var, yine Cansu’yla beraber okuyoruz ama ikimiz de yavaşladık, reading slump belası herhalde!

Yazıyı bolca kitap okuyabildiğimiz günler dileğiyle bitirmek istiyorum. Sevgiyle kalın.

Canım Sarmancım


26 yorum:

  1. Bu festivali öğrendiğim iyi oldu. Hem de 13 ekime kadar sürecekmiş. :) Bol okumalı günler diliyorum sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Teşekkür ederim, umarım okuma düzenime dönerim :))

      Sil
  2. Bu ara bende okuyamıyorum dizi-film izliyorum buna taktım bu seferde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      Ben de dizi izliyorum ya, dün 6 bölüm izlemişim :D

      Sil
  3. GERÇEKTEN DE ÇOK HARİKA BİR FESTİVAL. BÖYLE FESTİVALLER BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun. İnşallah daha ağır depremler olmaz diyeceğim ama uzmanlar pek iç açıcı konuşmuyor maalesef :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Belki o zamanlar İstanbul'da olmam diyeceğim ama kesin olurum :D Hayırlısı :))

      Sil
  5. Bence böyle karma yazıları daha çok yazmalısın 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum

      Sil
    2. Teşekkür ederim sizlere, daha sık yazmaya çalışırım :))

      Sil
  6. Ben de ilk fırsatta gitmek istiyorum. Oradan da Pera'daki bienale bakarım gibi hayallerim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Bienal için yeterli vaktimiz yoktu bizim :(( İkisi aynı anda çok güzel olur aslında :))

      Sil
  7. deprem :O , keyifle oku/okuyalım kitaplarını

    YanıtlaSil
  8. Ağustos sonunda Beylikdüzü'nde sahaf günleri oluyor. Ben de oradan çok hoş kitaplar aldım ama paylaşamadım bir türlü:) Keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Beylikdüzü'ndekini bilmiyordum, ne güzel :)) Güzel günlerde okuyalım kitaplarımızı :))

      Sil
  9. İlkay,
    Umarım dediğin gibi Ekim daha verimli geçer, gerçi dersler ağırlaşmış olacak o zaman da :D

    YanıtlaSil
  10. Bende iii defa gittim. Ilk gün sakindi kimse duymamış olmalı. Pek gezemedim. Ikinci gittiğimde topladım her şeyi geldim :) keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemi Blogger,
      Ben de ikinci seferde pek gezemedim :)) Keyifli okumalar diliyorum size de :))

      Sil