29 Ağustos 2017 Salı

80) CRESS - MARISSA MEYER (Ay Günlükleri #3)

bir ay günlüğü kitabı

Artemis Yayınları
Çeviri: Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur
548 sayfa



Cress, serinin üçüncü kitabı ve kapağından da anlaşıldığı üzere Rapunzel’i anlatıyor.

Tabii Cress’in yanında, Cinder, Kai, Scarlet, Wolf ve Thorne –yani kahramanlarımız- da maceralarına devam ediyorlar.

Cress’i karakter olarak Cinder ve Scarlet kadar çok sevemedim. Bu nedenle kitabın ilk yarısı da, bana diğer kitaplara göre sönük kalmış geldi. İkinci yarısında olaylar başlayınca elimden bırakamadım o da ayrı. :D

Ay Günlükleri genel olarak sevdiğim bir seri oldu, devamını da merakla okuyacağım.

Serinin Diğer Kitapları:
1. Kitap: Cinder
2. Kitap: Scarlet

“Biliyor musun, ben çocukken prenseslerin taç takıp çay partileri düzenlediğini sanırdım. Artık gerçek bir prenses tanıyorum ve doğrusunu istersen biraz hayal kırıklığına uğradım.”


“Belki de kader diye bir şey yoktur. Belki kader dedikleri, bize sunulan imkanlar ve onlarla ne yaptığımızdır.”


13 yorum:

  1. Kader bize sunulan imkanlar ve onlarla ne yaptığımızdır...güzel bir sözmüş ancak bir de şu var, doğduğumuzda nasıl bir aile, ülke, çevrede doğmak da kader gibi..eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      O çevrede ne gibi imkanlar sunulabiliyorsa onlarla yola devam demekki kitaba göre :// Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Prensesler hakkında şimdiye kadar bir şey düşünmediğimi fark ettim.
    Çay partileri düzenlemek, aklıma gelmezdi herhalde.
    Birileri düzenler prenseslerde katılırdı diye düşündüm bir an.
    Paylaşım için teşekkürler. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'çe Konuşan Satırlar,
      Bence de sizinki daha mantıklı :D Ya da prensesler emri verirdi, partiler önüne gelirdi :D

      Sil
  3. Annesinin Prensesi'den geliyorum!
    Elinize sağlık,çok güzel olmuş :)
    Ay Günlükleri okumak istediğim,ama bir türlü başlayamadım bir kitap.
    Ama son alıntı gerçekten doğru,hayatımıza nasıl ve ne tür imkanlarla başlayacağımızı,nerede ve nasıl doğacağımızı gerçekten de seçemiyoruz.
    Bana da beklerim,sevgiler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Ezimova,
      Hoş geldin! :))
      Ay Günlükleri güzel bir seri, herkes okudu ben de arkadan geliyorum :))

      Sil
  4. Alıntılar yine muhteşem, hiç şaşırmadım! ^_^ Bu seriyi ne zaman okuyacağım, hiç bilmiyorum. Elimde de yok şu an zaten. :/ Ama sana bol keyifli okumalar! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem,
      Sanırım internette sık sık indirime giriyor bu seri :)) Teşekkür ederim :D

      Sil
  5. aaa ama niye sönük geldi ya , bayağı şakır şakır 2 günde okudun kitabı , haksızlık etme şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      İlk kısmında bıkbıklanmıştım ya :D Devamında olaylar gelişince hemencecik bitirdim :D

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Thorne'u sevdim ben de ama Cress bana biraz itici geldi :D Çevrelerinde önemli olaylar oluyor, tek düşündüğü acaba Throne beni seviyor mu, ne zaman öpüşeceğiz -.- Bu yüzden Scarlet ve Cinder'ı karakter olarak daha çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten merak uyandırdı.Bende okumak isterim.Son söz benimde hoşuma gitti hem düşündürücü hemde kafa karıştırıcı...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'nin Dünyası,
      Cress serinin üçüncü kitabı, eğer okumak isterseniz Cinder'la başlayın :)) Sevgiler benden de :))

      Sil