18 Mayıs 2019 Cumartesi

ŞEYTAN DİSKO - YAPRAK ÖZ

32
Yitik Ülke Yayınları
220 sayfa


Yaprak Öz adıyla Okuma Günlüğüm blogunun sahibi Eren sayesinde tanışmıştım. Ona yazarı seveceğimi hissediyorum diye yorum yapmıştım, o da neredeyse seveceğinden eminim demişti. Bunun üzerine Şeytan Disko’yu almıştım. Başlamam yine zaman aldı tahmin edebileceğiniz üzere :D

Şeytan Disko gerilim türünde, depresyonda olan kahramanımız Deniz’in birtakım görüler görmeye başlamasını ve bunun sırrını ortaya çıkarmaya çalışmasını konu alıyor. Harika mekanlarda geçiyor: Moda, Büyükada, Prag, Abant…

Kitabı çok beğendim. Merak uyandırıcı ve su gibi akıp gidiyor. Yerli yazarlardan böyle kitaplar okumak çok güzel. Filmi de çekilmeli bence. Üçüncü sınıf korku filmlerinden daha iyisini izlemeyi hak ediyoruz.



27 yorum:

  1. akıcı kitapları tercih ediyorum genelde uzun uzun okuyabilmek için sanırım sizin dediğinize göre bu kitapda böyle

    YanıtlaSil
  2. yaprak özzzz biriciik :) ben keşfetmiştiiimdiiii erene dedimdiiii. o şimdi bi dolu okuyo ondaaan :) berlinli apartmanını okuyup çok sevmiştim ivit tatlış polisiye idii. ben de okuycam işallah bütün kitaplarısınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      İyi ki keşfetmişsin o zaman :)) Berlinli Apartmanı'nı son siparişimde alacaktım ama tükenmiş :((

      Sil
  3. Gerilim hissi bırakan bu tarz kitaplar benim de hoşuma gidiyor. Konusu da iyiymiş. Teşekkürler. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Çok korkmadığım sürece ben de seviyorum :D

      Sil
  4. Konusuda iyimiş okumak lazım teşekkürler öneriniz için .

    YanıtlaSil
  5. O zaman listeye ekleyeyim. Gerilim polisiye candır:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir kitaba benziyor. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Sizi takip ettim. Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim. Bi çay a buyrun

    YanıtlaSil
  8. Günümüz yazarlarına biraz önyargılı olsam da öneriniz adına okuyacağım. Bende yeni açtıüım blog ile aranıza katıldım, bana da beklerim, sevgiyle kalın.🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rafaelaybuke,
      Çağdaş yazarlardan da şaşırtıcı eserler çıkabiliyor :)) Hoş geldiniz :))

      Sil
  9. oha kitabı niye sevdiğini idrak ettim bir anda, hem büyük ada hem prag olunca:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Tam bir kombo :D Mekanlar dışında da sevdim ama :D

      Sil
  10. Böyle gerilimler bu aralar geriyor beni yaaaa! Bir yandan da merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. İlkay Özgür,
    Instamı açarsam ben de takip edeyim :))

    YanıtlaSil
  12. Berlinli Apartmanı'ndan daha mı iyi acaba? :) Yazarın bir tek o romanını okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      Ben de tek bu kitabını okudum. :/ Berlinli Apartmanı'nı almak istedim ama tükenmiş. :((

      Sil
  13. Yazarın adını okuyunca aklıma direkt Eren geliyor. Yazarı ilk onunla duymuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Evet, benim de aklıma Eren geliyor :D

      Sil