6 Mayıs 2019 Pazartesi

SARIYAZ - MAHİR ÜNSAL ERİŞ

30
Can Yayınları
135 sayfa

Sarıyaz Mahir Ünsal Eriş’ten harika bir hikaye kitabı. Aynı olayı farklı insanların gözünden anlatan ve zaman zaman birbiriyle ilişkili 8 hikayeden oluşuyor.

Ben en çok, aslında Melih Cevdet Anday’ın anısı olan öyküyü sevdim, benim için etkileyiciydi.

Keyifle okudum.

Ayrıca kitabın kapak tasarımını da beğendiğimi belirtmeliyim. Okurken canım sürekli karpuz çekti. 

Kitaplı günler!

“Dünya hali böyledir, insan koyun koyuna yattığıyla bile aynı rüyayı göremez. Herkes kendi hesabına uyanır, herkes kendi kabusuna uyur.”



21 yorum:

  1. Kitap kapağı benim de çok hoşuma gitti. İçini bile merak ettiriyor doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı duymuştum fakat içerik hakkında hiçbir bilgim yoktu teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Kapak tasarımı gerçekten çok iyi, bu kitabı da merak ettim :). Okumalı bulunca :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri Makinesi,
      Hikaye sevdiğin için beğeneceğini düşünüyorum :))

      Sil
  5. İlgi çekici gözüküyor. Bu arada mimledim sizi :) Bir eski ramazanlar miminiz var bende gelip alırsanız mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir kitaba benziyor ilk fırsatta okucam :)

    YanıtlaSil
  7. karpuzlu çilek iyimiş :)

    YanıtlaSil
  8. Yazardan Olduğu Kadar Güzeldik'i okumuştum. Güzel kitaptı. Benim Adım Feridun öyküsünü hala hatırlarım. Hatta o öykünün filmini bile çektiler ama kafamdaki hali bozulmasın diye izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      Öykünün filmini ben de izlemedim, belki ileride izlerim :))

      Sil
  9. Eski Ramazanlar mim yazımı hazırladım ve sizlerin beğenisine sundum. Okumak için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
  10. Kara yarısından çok Sarı Yaz benim en sevdiğim kitaplardan oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      Ben de Sarıyaz'ı daha çok beğendim :D

      Sil
  11. İlkay,
    Yazı mevsim olarak aşırı sevmesem de meyvelerini severim ben de :D Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :))

    YanıtlaSil