17 Ocak 2020 Cuma

YANSIMA NADVEN - DENİZ ERBULAK

3
Dex Plus
408 sayfa


Yansıma serisinin üçüncü ve son kitabı Nadven’i de bitirmiş bulunuyorum. Aslında serinin bitip bitmediğinden emin değilim çünkü açık bir son vardı.

Seriyi genel olarak sevdim, her kitapta favori karakterim değişti. İlk kitapta Nadven’i sevmiştim ama sonra onun çok fevri ve şiddet yanlısı olduğuna karar verdim. Böyle kişilik özellikleri pek benlik değil. İkinci kitapta Mate’i sevmiştim ve üçüncü kitapta ise favorim İta Sinistra oldu. İstikrarımı koruyamadım ama en azından yan karakterleri sevme konusunda dirençliyim. :D

Yansıma’nın sonunda olaylar hemen çözüldü, aslında genel olarak serilerde olan bir problem bence bu. Giriş ve gelişmenin kitaplara yayılması, sonuç kısmının kısacık olması…

Yansıma serisi sınav dönemim boyunca bana kaçılacak bir dünya oldu, Hande gibi kitapların içine girebilmeyi çok istedim.

Sevgi ve kitapla kalın.

“Beklemek İta, bizim asıl hapishanemiz.”

“Benim dünyamda Nadven… her şey serbest gibi görünür ama yasaklar insanların içine en baştan yerleştirilmiştir. Kimse istese de onların dışına çıkamaz.”



17 yorum:

  1. ucu açık bir son varsa devamı gelebilir :)
    alıntıları sevdim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren,
      Bana da gelebilir gibi geldi :))

      Sil
  2. Bu seriyi duymamıştım, okunabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı,
      Neden arka planda kaldı bilmiyorum aslında güzel bir seri :))

      Sil
  3. Seriyi duyamamıştım, yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Seriye başlamadım hala, bu yorumlarla hemen başlama isteği uyanıyor. Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  5. Umuyorum ki devamı gelir. Sonu açık biten kitaplar da diziler de Beni deli ediyor. Alıntılara bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem,
      Bakalım :)) Yine de bu haliyle de seriyi sevdim, favorim ilk kitap :))

      Sil
  6. sevdin sen bu yazarıııı, aklımda olsuuun.

    YanıtlaSil
  7. İlkay,
    Gerçekten öyle oluyor, derslerden kaçış sağladıkları için ayrı keyifliler :))

    YanıtlaSil
  8. Deniz Erbulak'ın bu tarz kitaplarını merak ediyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Güzel bir hayal gücü var. Kıyametle Savaşanlar'ı da öneririm, bu seriden daha fazla sevmiş bile olabilirim :))

      Sil
  9. Senin ve Eylem'in yorumlarından sonra okumak istediğim bir seri haline geldi. Yazarın kalemini çok merak ediyorum. Belki yazarla tanışma kitabım bu seri olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule,
      Yazarı seveceğini düşünüyorum, yorumunu bekliyor olacağım :))

      Sil