8 Ocak 2020 Çarşamba

YANSIMA LUDA KUKA - DENİZ ERBULAK

2
Dex Plus
320 sayfa

Yansıma serisinin ikinci kitabı Luda Kuka’yı da bitirmiş bulunuyorum.

İlk kitap heyecanlı bir noktada bittiği için aklım seride kalmıştı, bu yüzden Luda Kuka’ya hevesle başladım.

Editörümüz Hande, bu kitapta da maceralarına devam ediyor. Seriye yeni karakterler girdi ki birini çok sevdim: Mate! Kibar ve sakin karakterlere karşı zaafım var.

Luda Kuka’yı elimden bırakamasam da ilk kitap Lande’nin daha güzel olduğunu düşünüyorum. Hande’nin ilk kitabın sonunda kabullendiğini düşündüğüm ikilemleri biraz fazlaydı.

Son olarak hoşuma giden bir detayı belirtip, postumu bitireyim: Kitapta geçen gölün adı -Veleno Verde- İtalyanca, yeşil zehir anlamına geliyor. Canım İtalyanca!

Kitaplı günler :)

“İyileştikçe düzelmişti, düzeldikçe sıradanlaşmış. Giderek kapana kısılmıştı. Toplum kurallarına kelepçeli yaşadığında akıllı sayıldığı boğucu bir düzenin içindeydi artık.”

“Duyulduğunu bilince insan kelimelerine dikkat eder… ve gerçekleşeceğini bilince de ne dilediğine!”



6 yorum:

  1. Bu seriyi okumak istiyorum. :) Ama bunun için öncelikle şöyle geniş bir zamana ihtiyacım olacak. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Umarım o geniş zamanı bulursun sevgili Tuğçe, keyifli okumalar diliyorum şimdiden :))

      Sil
  2. kibar ve sakin karakterlere bayılıyorum bendeee:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren,
      Öyle insanları da çok seviyorum :))

      Sil
  3. Merak ettiğim seriler arasına girdii

    YanıtlaSil