25 Ocak 2020 Cumartesi

Mim: Blog Yazmaya Nasıl Başladın?


Sevgili Bir Pembe Sever, beni mimlemiş. Mutlu oldum ama o ara sınavlarım devam ediyordu –perşembe günü bittiler. Ben de blogunda “…aklımı yitirmezsem sınavlarım bitince mimi cevaplayacağımı…” belirtmiştim. Umudum aklımı yitirmediğim yönünde. :D

O zaman bakalım blog yazmaya nasıl başlamışım?


Blogger olarak önümde örnek Kitap Eylemi vardı. O zamanlar da kitap okuyordum, aslında okumayı söktüğümden beri az çok –dönemine göre- kitap okuyorum. Kitapları tamamen bıraktığım bir dönem aklıma gelmiyor, hep sığınak oldular benim için.

2012 yılında heveslenip blog açmıştım, sonra devamı gelmedi. Adı Kitaplıktaki Dünya idi, hala duruyor, silmeye kıyamadım ama amatörlüğüm beni üzüyor. Yazım hataları da yapmışım ki bu daha da kırıcı, geçmişe dönüp lisedeki Elif’i sarsma isteği duyuyorum. :D

2015 yılında tekrar blog açmaya karar vermiştim ve karşınızda Kağıt Salıncak. Aslında ismi Kırık Asa olacaktı, lisede ödev olarak böyle bir gazete hazırlamıştık. Sonra Google’a bir arattım ki Kırık Asa diye bir şarkı varmış, bu durum biraz kalbimi kırdı tabii ki.(Aynı ismi şimdi arattım, şarkı çıkmadı. Bu sefer de 2019’da yazılmış bir şiir çıktı :D) Ben de farklı bir isim koymaya karar verdim. Bir sürü kombinasyon denedim, liste yaptım. Balkonda salıncakta kitap okurken Kağıt Salıncak aklıma geldi ve böylece blogum ismini buldu.

O gün bugündür blog yazıyorum. Okuduğum kitaplar hakkında ne düşündüğümü hatırlamama yardımcı oluyor, zaman zaman başka konularda da fikrimi beyan ediyorum.

Blogumu seviyorum, okumayı seviyorum, fotoğraf çekmeyi seviyorum ve sonra dönüp postlarıma bakmayı seviyorum!

O halde iyi ki blog yazıyoruz.

Mimi geç cevapladığım için kim yapmadı bilemiyorum ama yapmak isteyenler kendilerini mimlenmiş saysın.



27 yorum:

  1. İyi ki blog yazıyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Eski bloguna da baktım.Pek sevimliymiş o da :) Yazım hataları oluyor bazen,o kadar da mükemmeliyetçi olmamak gerek sanki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül Çelik,
      Mükemmeliyetçiyim birazcık :(( Teşekkür ederim, kısa kısa yazmışım :D

      Sil
  3. O blogunda güzelmiş bu da güzel :) Blogunun adı da güzel yazıların da öyle.Yazım hatalarını da kafana takma bence burası gazete ya da dergi değil sana ait bir mekan takıl kafana göre :) Yazılarının daimi olmasını dilerim**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      Çok belirgin olunca takılmadan edemedim :D Teşekkür ederim, hep beraber yazalım :))

      Sil
  4. Gerçekten iyi ki yazıyorsun seni takip ettiğim ilk zamanları hatırlıyorum. O zamanlar kendi blogumda bile aktif değildim doğru dürüst. :) Heep yazz biz okuyalımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Beni önceden de takip ediyor muyduun, çok sevindim :)) Hep beraber yazalım :))

      Sil
  5. Blog dünyasında iyi ki tanıdığım insanlardan birisin. Çok yorum yapamasam da yazdığın yazıları seviyorum. Daha birçok yazı ile görüşmek dileği ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      Yaaa böyle düşünmene çok mutlu oldum, ben de seninle tanıştığım için çok memnunum. Hep yazalım :))

      Sil
  6. İlkay,
    Sonuca değinmeyelim, üzülüyorum :D Bir blog denemesi yapmıştım evet :)) Yazdıkların beni çok sevindirdi, sen de iyi ki varsın, iyi ki blog yazıyoruz :))

    YanıtlaSil
  7. seni tanımak güzel, hep yazalım, paylaşalımmm :)

    YanıtlaSil
  8. kağıt salıncak isminin ortaya çıkış öyküsü çohoşmuş yaa :)

    YanıtlaSil
  9. İyi ki blog yazmaya başlamışsın ve iyi ki seni tanımışım. :)
    Kağıt Salıncak ismi, eşsiz bir isim olmuş bence. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      İyi ki tanıştıık :)) Beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  10. Bence de iyi ki var bloglar :) şarkı için teşekkürler bir filme ait sanki selena gomez gördüm 😂 gerçekten ismini çok beğeniyorum ben de ve sınav psikolojisini anlıyorum ah o sınav haftaları 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel,
      Filmden, A Rainy Day in New York. Timmy'i çok seviyorum, Selena bana hep çocuk gibi geliyor :D İsmimi beğenmene sevindim, sınav dönemi gerçekten zorluydu :D

      Sil
  11. çok hoş bir hikayesi varmış:) iyi ki açmışsın bu güzel blogu, daha uzun yıllar keyifle burada olmanı diliyoruz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Umarım hep beraber oluruz, iyi ki tanıştık :))

      Sil
  12. iyi ki bloglar var değil mi , sürdürmesi meşakkatli de olsa iyi ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Evet iyi ki... Güzel bir arşiv oluyor :D

      Sil
  13. çok güzel bir başlangıç. ben de mimi yapmak isterim fırsatım olursa. iyi ki blog açmışsın. bence de hatırlamaya yardımcı ve fikir belirtmek için ideal bir yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      Mimi yaparsan çok sevinirim :)) İyi ki yazıyoruz, insanı rahatlatıyor hem de :))

      Sil
  14. Kırık Asa da güzel isimmiş. Ne güzel yaratıcı isimler bulmuşsun. Benim aklıma hiçbir şey gelmediği için direkt kendi adıma açtım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule,
      Kendi adına açmak da güzel bence, bazen ben de düşünüyorum değiştirsem mi diye :))

      Sil