31 Aralık 2019 Salı

YANSIMA LANDE - DENİZ ERBULAK

94
Dex Kitap
424 sayfa


Realiteden uzaklaşma isteği duyduğum bugünlerde Yansıma imdadıma yetişti.

Konuyu ve yaratılan dünyayı çok başarılı bulduğumu söylemek istiyorum. Bir kitabın dünyası veya bir kitabın içine girmek gibi deyişleri hep kullanırız, Yansıma’da bu deyişler somutlaşıyor ve editör kızımız Hande’nin bakalım başına neler geliyor?

Yayınevi ortamını merak ettiğim için de kitap benim için daha ilginç olmuş olabilir.

Yansıma’da Türk mitlerinden esintiler görmek de keyifliydi. Bunu hep konuşurduk kendi aramızda, aslında masallarımızda, mitlerimizde fantastik kitaplara yansıyabilecek güzel öğeler var. Bunlar neden kullanılmıyor? Neyse, Yansıma’da okumak sevindiriciydi.

Seri üç kitaptan oluşuyor. Yakın zamanda ikincisine başlamayı düşünüyorum.

Sevgi ve kitapla kalın.

“Toplumları inandıkları şeyin saçma oluşuyla yargılayamazsın.”

“Yine o ait olmama hissini duyuyordu içinde. Ne tuhaf bir etkiydi bu. Ne vazgeçilmez. Ne korkutucu.”

“Bittiğini zannettiğin anda da bırakıyorsun zaten her şeyi,” dedi Nadven. “Sonra tekrar toparlanmak daha büyük bir cesaret gerektiriyor.”



12 yorum:

  1. Dexpub takip ettiklerimden. Erbulak da, o zaman okurum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Üç seriden oluşması güzelmiş. Kitabı biraz daha araştırayım. İlgimi çekerse alayım okurum. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Umarım okursun ki, ben de ikinciye başlayacağım elimdekini bitirip :D

      Sil
  3. Deniz Erbulak'tan Adam ve Kız kitabını okumuştum ve çok sevmiştim. Bu kitabı da eminim çok hoşuma gidecektir. Çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Yazarın tarzını sevdiysen beğenirsin bence de, ben Adam ve Kız'dan daha çok sevdim :))

      Sil
  4. Okuma listesinden görüp hemen geldim. Yazara hayranım, çoğu kitabını okudum. Derindekiler serisini, Aşkın Ötesinde ve Kıyametle Savaşanları öneririm. :) Bu yazarı herkes tanımalı bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra,
      Kıyametle Savaşanlar yazardan okuduğum ilk kitaptı, çok da güzeldi hala favorim o olabilir :)) Aşkın Ötesinde ve Derindekiler serisi de okuyacaklarımdan :))

      Sil
  5. Eylem'den sonra senden de Deniz Erbulak kitap yorumu okuyunca yazara olan merakım arttı. Belki 2020'de yollarımız kesişir.

    YanıtlaSil
  6. ilginçli, okumadım bu yazarı, olabileer thanx denişik geldii :)

    YanıtlaSil