28 Aralık 2019 Cumartesi

Mim: 2020 Hedeflerim



Uzun zamandır mim yapmamıştım, eğer mimlenip unuttuklarım varsa affedin, bazen unutkan ve üşengeç olabiliyorum. O halde mime bunlarla başlayayım: 2020’de daha verimli ve farkındalık sahibi olmak istiyorum.

Konuya pat diye girdim ama hemen geri sarıp başa dönelim. Sevgili Farklı Diyarlar, beni 2020 hedeflerim için mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum kendisine.


Aslında 2020’ye dair liste yapabileceğim somut hedeflerim yok. Değişen çok şey olacağını sanmamakla beraber, yeni yıl kavramının içinde yine de umut barındırdığını düşünüyorum.

Öncelikle 2020’ye dair yapmak istediğim şey yeni ajandamı kullanmak. Sınav tarihlerini içine yazmış olsam da artık elimin altında onun olmasını istiyorum. Gerçi içine sığıp sığamayacağımdan çok emin değilim, bu yıl ilk kez Metis ajandası aldım. Teması kitap… “Ya Kebikeç!”in böceklerden koruma özelliği dışında sahiplerini de koruyacağına inanmak istiyorum.


Kitap demişken, daha çok kitap okumak istediğimi belirtmem gerek. Daha çok, daha nitelikli kitaplar getirsin bana 2020.

Zamanımı daha verimli planlamak istiyorum, kafamı yaptığım işe daha çok verebilmek… Doğru yolları seçebilmek ya da seçtiğim yolları kendime uygun hale getirmek…



Dediğim gibi çok bir beklentim yok. Beklentim büyük olunca, hayal kırıklığına uğruyorum ve memnun olmuyorum. 2019’dan daha iyi olmasını umut edebilirim. Daha mutlu, daha dolu dolu, daha huzurlu… Sağlık ve iyilikle sarmalansın. Bir de daha fazla kedilerle beraber olayım çünkü karamsar olduğumda bile beni mutlu ediyorlar.
(Bu kadar çok 'daha' kullanmam umarım size baygınlık geçirtmemiştir, iyi yıllar!)

Mimi, Yeditepe İstanbul’da duyduğum ve çok sevip blogumun başına da yazdığım replikle bitirmek istiyorum: “Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür…”



23 yorum:

  1. dilerim herşey ama herşey gönlünce olur inşallah canım benim 😊 mus mutlu güzel yıllara sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Umarım hepimiz için öyle olur, kocaman sevgiler :))

      Sil
  2. her koşulda mutlu olabilmeyi keşfedişler getirsin yeni gelen yıl:)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve gönlünce bir yıl olur inşallah senin için. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever,
      Umarım hepimiz için öyle olur :))

      Sil
  4. yeni yıl çok güzel gelsin ve tüm hedeflerimizi gerçekleştirmek dileğiyle ...:)sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Ben de öyle hiç bir beklentim yok yeni yıldan ya da hayattan yoksa hayal kırıklıkları daha çok üzüyor.Yine de herkes için güzel bir yıl olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      Bakış açımız nasıl da aynı :)) Umarım öyle olur :))

      Sil
  6. Umarım istediğin gibi olur her şey, mutlu yıllar^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan,
      Teşekkür ederim, hepimiz için öyle olsun :))

      Sil
  7. Her şey gönlünce olsun ve istediğin, dilediğin ne varsa gerçekleşsin dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      Teşekkür ederim, umarım güzel bir yıl bizi bekliyordur :))

      Sil
  8. ajanda metis ne güzel diy mi. kekibeç, kitap kurduuu, bizler kikiki :) tımıms piki, sürdürmeyi sürdürek hacı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Tam bizlik ajanda olmuş gerçekten :)) Mutlu yıllar diliyorum sana Deep :))

      Sil
  9. Yeni yıl hepimiz için çok ama çok güzel bir yıl olsun :) Bu arada yeni tasarımınn çok tatlışkoooo *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Beğenmene çok sevindim kiii :)) Hep mutlu olalım <3

      Sil
  10. İlkay Özgür,
    Ben monoton karşılamak istemiyordum bu yılı ama öyle oluyor, bloguma bakarak mı gireceğim yeni yıla yoksa... :D Umarım hislerin gerçekleşir, mutlu bir yıl olsun :))

    YanıtlaSil
  11. Hedeflerimize kavuştuğumuz bir yıl olsun 2020 :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule,
      Umarım öyle olur, lütfen öyle olsun :))

      Sil
  12. Umarım hedeflerini gerçekleştirdiğin güzel bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir,
      Umarım hepimiz için öyle olur :))

      Sil