19 Aralık 2019 Perşembe

ANNE OF AVONLEA - LUCY MAUD MONTGOMERY (Anne of Green Gables #2)

90
276 sayfa


Serinin ikinci kitabını da bitirdim, yine tramvayda yolculuk ederken dinledim.

Anne of Green Gables’ın sonundan dolayı ikinci kitaba “Neler olacak? Ne değişecek?” merakıyla başladım ama maalesef Anne of Avonlea bana istediklerimi vermedi. Kitabın son bölümlerine kadar üçüncü kitabı okuyacağımdan bile emin değildim.

Anne’i sevmeme rağmen gelişmelerden çok hoşlanmadım, ikizlerin olduğu bölümler benim için sıkıcıydı.

Kitabın son bölümleri beni kendine bağladı, üçüncü kitaba dair bir umut doğurdu. Bu nedenle seriye devam edeceğim ama ikinci kitap animelerin doldurma bölümleri gibi olmuştu.

Kitapla ve sevgiyle kalın.

“There is some good in every person if you can find it.”

“You take things too much to heart, Anne. We all make mistakes… but people forget them. … Well, never mind. This day’s done and there’s new one coming tomorrow, with no mistakes in it yet…”

“Not failure but low aim is crime.”

“Anne, a broken heart in real life isn’t half as dreadful as it is in books.”

“That is one good thing about this world… there are always sure to be more springs.”

Serinin diğer kitapları:

8 yorum:

  1. hımm o zaman dizisi daha sevimli deseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      İkinci kitaba göre öyle :D Dizide daha fazla seyirciye oynanmış sanki :))

      Sil
  2. Kız kardeşime önereyim bu kitabı. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kitabı neden ilk kez görüyorum, ekledim listeme, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimbari,
      Dilimizde çevirisi yok, ondan olabilir :((

      Sil
  4. :)) Anne'in ikizleri mi oluyor yoksa? Merak ettim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Marilla annesi ölen ikizleri evlat ediniyor :)) Anne daha Gilbert'ın çok farkında değil :))

      Sil