20 Haziran 2019 Perşembe

SİSLİ ORMAN'IN PERİ HAYVANLARI KEDİ CHLOE - LILY SMALL

44
Artemis Çocuk
Çeviri: Seçil Ersek Ümitvar
92 sayfa

Bu kitap benim için Erasmus+dostluk+mezuniyet üçlüsü anlamına geliyor. Blogumda yazmadım ama geçenlerde mezuniyetim vardı. Aslında tam olarak mezun sayılmam, daha önümde okulda geçecek uzun yıllar var. :D Neyse, Erasmus’tan arkadaşım Canan’da mezuniyetime geldi ve bana bu tatlı kitabı almış. Neyi okuyup okumadığımdan emin olamamış, böylece Kedi Chloe’yi gördüğünde kesin okumamıştır demiş. :D Beni çok sevindiren iki hediyeden biriydi. Diğeri ise Eylemcan’ın bana aldığı Küçük Prens’li kitap kılıfıydı. Buraya hediyeleriyle mutlu bir Elif bırakayım.

Kitaba gelirsek, Sisli Orman’da yaşayan her peri hayvanının belli bir görevi var ve bizim kahramanımız Kedi Chloe de örümcek ağlarına çiy dizmek zorunda. Bir gün görevini yaparken ailesini kaybetmiş yavru bir fareyle karşılaşıyor ve olaylar gelişiyor.

Sevimli bir kitaptı. 

Not: Fotoğraftaki unicornumun adı Matilda, onu da Floransa'dan almıştım. Kendisini çok severim, Erasmus süreci boyunca yanımızdaydı :D



22 yorum:

  1. o zaman keyifli okular olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel hediyeler :) İyi okumalar dilerim ben de :)

    YanıtlaSil
  3. minnoşmuş. unicorn da çok severiim :)

    YanıtlaSil
  4. Pespembe bir fotoğraf olmuş :) Kitabın konusu da oldukça ilginç görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulut Abla,
      Pembe bir kitaptı, çocuk kitaplarında en sevdiğim şey sanırım bu, kötü bir şey olmayacağını bilmek :))

      Sil
  5. Çok tatlı bi hediye olmuş ya. :)

    YanıtlaSil
  6. mezuniyetini tebrik ederim canım..hediyelerin harika unicorn da öyle..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babaannemintakvimciği,
      Teşekkür ederim :)) Bu yaşıma rağmen çocuk kitaplarını ve oyuncakları seviyorum işte :))

      Sil
  7. Güzel bir hikayeye benziyor. Çok teşekkürler tanıtım için.

    YanıtlaSil
  8. Kitap hediye eden arkadaşlar iyi ki varlar :-)

    YanıtlaSil
  9. İsmi çok tatlı, kediler zaten en sevdiğim:) mezuniyetini bilmiyordum tebrikler, gözün aydın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Canım kediler :)) Mezun oldum ama çift anadal yaptığım için okula devam edeceğim yine :)) Teşekkür ederim <3

      Sil
  10. Mezun olmanı tebrik ederim :) Ne güzel oldu Erasmus, bambaşka bir macera.

    Kitap da çok şeker bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Teşekkür ederim, güzel mi oldu bilmiyorum ama değişiklik oldu :D Kitap da sevimliydi, çocuk kitaplarını seviyorum :))

      Sil