2 Temmuz 2019 Salı

ALO, HARİKA HANIM, NASILSINIZ? - TARIK DURSUN K.

49
Yapı Kredi Yayınları
165 sayfa

“Sorduk mu birbirimize, nasılsınız dedik mi bugün?”

Bu kitabı Satır Arası blogunda görmüştüm, kitabın ismini çok beğendiğimi belirtmiştim yorum olarak. Sizce de çok güzel değil mi?

Kitap bir kadının telefon başına geçip, bilmediği numarayı çevirmesiyle başlıyor ve diyaloglar halinde devam ediyor. Konusu çok hoşuma gitti, yaratıcı bence.

Yalnız iki insan ve bu farklı hayatları birbirine bağlayan bir telefon. Belki alakası yok ama aklıma Kaybedenler Kulübü’nün repliği geldi okurken: “Bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız?”

Yazardan okuduğum ilk kitap ama görülüyor ki son olmayacak.

Kitaplı günler!

“Herkesin bir yoldan kendini savunma biçimi vardır.”

Haklı olmak, çoğu kez bir şeyi değiştirmiyor. Hiçbir şeyi değiştirmiyor.”



37 yorum:

  1. benim de ilgimi çekmişti konusu ve adı ...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. Çeşitli konularda yorumlarıma bloğumdan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. İsmi gerçekten çok dikkat çekici ben de hemen listeme ekleyeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Yalnızlıktan sıkılıp rastgele bir numarayı çevirmek ve sanırım sonra ikisi iyi dost olacaklar:)))belki sadece telefon dostu:)almak isterim bunu ilginçmiş, ismi de güzel: Alo Harika hanım, nasılsınız?:) merak ettiriyor:)
    Eline sağlık ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Telefon dostu :)) Geçmişleri, ilişkiler, gelişi güzel konular hakkında konuşacaklar :)) Bence de adı çok dikkat çekici.
      Teşekkür ederim :))

      Sil
  5. alınacaklar arasına ekledim bile.

    YanıtlaSil
  6. Kitabı merak ediyorum bende ama alınacak çok kitap birikti yine :( kütüphanede bulursam hemen alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      Bulursun bence kütüphanede :D Hep birikiyor :/

      Sil
  7. Güzelmiş gerçekten okurum inşallah ben de

    YanıtlaSil
  8. isim dikkat çekici . Harika diye isim mi var mış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Çay,
      Aslında birbirlerine isimlerini söylemiyorlar :))

      Sil
  9. İsmi merak uyandırıcı tabii konusu da...

    YanıtlaSil
  10. Her zamanki gibi kısa öz ve netsin :D Emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      Net olmayı seviyorum :D Teşekkürler :))

      Sil
  11. Kitabın diyaloglar şeklinde ilerlemesi hoşuma gitti. Diyalog okumayı severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      O zaman bu kitabı da seversin diye düşünüyorum :))

      Sil
  12. Kitabın konusunu sevdim ☺️ Paylaşım için teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  13. Konuşu güzelmiş.Okumak kısmet olur inşallah 😊

    YanıtlaSil
  14. aa bu çok ilginçmiş, ayrıca kapağa bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Güzel bir basım olmuş, konusu da ilginç dediğin gibi :))

      Sil
  15. Aaa ne değişik bir kitap ismi :) içerik de hoş görünüyor Okumallııııı

    YanıtlaSil
  16. bu yazar önemli yaa bunu okumadım amaa aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil
  17. İlkay,
    Yorumunu bekliyor olacağıım :))

    YanıtlaSil