30 Temmuz 2019 Salı

ZOR OLSA DA HAYAT DEVAM EDİYOR - RÖVŞEN ABDULLAOĞLU

58
Destek Yayınları
271 sayfa


Zor Olsa da Hayat Devam Ediyor, gerçekten ediyor.

Rövşen Abdullaoğlu, Azerbaycan’ın çok satan yazarlardanmış; filozof, doğubilimci ve psikologmuş. Kitap, yayınevinin Motivasyon Psikolojisi Serisi’nden çıkmış, yani kişisel gelişim türünde.

Bu tür hakkındaki düşüncelerimi biliyorsunuz ama bazen unuttuğumuz şeyleri hatırlatması güzel oluyor. Zor Olsa da Hayat Devam Ediyor’da ders çıkarılacak hikayeler, hayattan örneklerle bakış açısının önemini anlatıyor.

Ayrıca kitapta ayetler ve peygamberlerin yaşamından kesitler de vardı. Ben bu tür kitapları, bilimsel açıklamalarla donatıldığında daha çok seviyorum.

Umarım motivasyonum yükselmiştir. Keyifli okumalar!

“Yaşadıklarınızı nasıl tanımlarsanız tanımlayın, yanılmış olmazsınız çünkü hayata hangi pencereden bakarsanız bakın, göreceğiniz şey aslında görmek istediğinizdir.”

“Hakaret içeren davranışlar aslında karşıdakinin kendi içinde yaşadığı psikolojik sorunların bir yansımasıdır.”


26 yorum:

  1. İlk kez duyuyorum ismini kağıt salıncak'cığım, çok teşekkürler. İyi haftalar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Yeni basıldı zaten, ne demek, ben teşekkür ederim :))

      Sil
  2. umarım motivasyon yükseltmiştir ben kişisel gelişim okuyamıyorum hep yarım kalıyorlar gelişemiyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmanamator,
      Beni de çok etkileyemiyorlar, gaza gelsem bile birkaç güne normale dönüyorum :D

      Sil
  3. ilk kez rastladığım bir kitap. Alıntılar muhteşemmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Değindiği güzel noktalar vardı :))

      Sil
  4. ben kişisel gelişim okumadım daha ama isterim. kitap değişikmiş. dediğiniz gibi bilimsel şeylere dayandırılırsa daha etkili olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      Kişisel gelişim bazı insanların sevdiği diğerlerinin sevmediği arada kalan bir tür :D

      Sil
  5. ahaha bende de var hatta sınavdan önce başladım bile :D ve fakat motivasyonum yine ama yeniden yükselirse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Sınavda o motivasyon hemen devreye girmiştir, sonsuz motivasyon etkisii :D

      Sil
  6. Böyle kitapları arada okumak beni de motive ediyor. Bu kitabı da not alıyorum. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. Manevi dinamiklerle beslenmiş kitaplar çok faydalı oluyor. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başkasının kullanıcı adını kullanmak da hırsızlığın bir çeşidi, biliyor musunuz?

      Sil
    2. Merhaba.Kullanmayi bilmiyordum.nasil oldu ben de anlamadim.Değistirdim sonra

      Sil
  9. Kitap Azerbaycanda çoksatan kitaplar sırasında.Kitapın özelliği söylenen her fikre bir örnek verilmesinde. Ve bu örnekler de her biri olmuş olaylar doğrultusunda. Kitap tam olarak kişisel gelişim kitapı da değil.Mesela şöyle yapın sonucu böyle olsun demiyor. Karari size bırakıyor.Onun için de herkese tavsiye ediyorum. Sizin de emeğinize ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapsever,
      Dini hikayelerin hepsini olmuş olaylar doğrultusuna yerleştirebilir miyiz emin olamadım ama anlattığınız tür de kişisel gelişim
      Umarım kitapsever kullanıcı adı da başkasının değildir.

      Sil
  10. Bilimsel açıklamalar olunca ben de seviyorum bu tür kitapları.Fakat bazen de sırf bilimsel yazıp,insanın robot olmadığını kaçırıyorlar.Öyle yazıları da sevemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül Çelik,
      Haklısın, ortasını bulmak lazım sanırım :))

      Sil
  11. ay bu sıcakta motivasyon mu oluuur :)

    YanıtlaSil
  12. İlkay,
    Ben de hep aynı şeyleri anlattıklarını düşünüyorum ama arada hatırlatma amacıyla iyi oluyor :D

    YanıtlaSil
  13. :) çok güzel anlatmışsın kitabı, çok popüler bir kitap ben de sevmiştim, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil