8 Şubat 2020 Cumartesi

Yaşamdan Kareler: Karlı Bir Gece



Kar temalı yazılar görünce benim de içimden hemen yazmak geldi. Eveeet, kar Trakya’ya ulaştı! :D

Mevsim başlangıcından beri karın yağmasını bekliyordum. Perşembe günü hava durumu köyde kar yağacağını gösterince çok heveslenmiştim, gidecektik ama maalesef ki yağmamış. Ertesi gün de yağmaz diye düşünmüştüm –hatta ben yokken İstanbul’a kar yağması biraz kalbimi kırdı-. :D


Cuma gecesi odamda dizi izliyordum. Bu sıralar fazla dizi izliyorum. Dienchantment’ın izlemediğim bölümlerini, Anne with an E’nin son sezonunu, Atiye’yi ve Sex Education’un 2. sezonunu izledim. Babamın seslenmesiyle karın başladığını gördüm. Pijamaların üstüne mont giyip, şal-şapka-eldiven üçlüsüyle babamla birlikte kendimizi dışarı attık.



Kar küresinin içinde olmak gibiydi, lapa lapa kar yağıyordu. Biz ilk dışarı çıkanlardandık, sonra etraf kalabalıklaştı.



Kar yağarken sanki bütün sorunlar bir süreliğine siliniyor –ya da üstü karla kaplanıyor- gibi hissediyorum. Kısa da sürse dünya bembeyaz oluyor. Kar yağdığı zaman anı hissedebiliyorum. O dakika yağan karın altında duruyorum ve kar tanelerinin elime konuşuna gülümsüyorum. Kendi kar küremde olduğum düşüncesi hoşuma gidiyor.


Kar yağışı bir saat kadar sürdü. Bugün genelde buza dönmüşlerdi, ilerleyen saatlerde çoğu eridi. Yine de bize büyülü bir gece armağan etti. 



28 yorum:

  1. Kar yağınca yeryüzünün bütün kötülüklerden arındığını düşünürüm hep.Bugünün keyfini çıkaranlardanız biz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Öyle bir his veriyor bana da :)) Ben genelde anı yaşayanlardan değilim...

      Sil
  2. Ben de kar yağdığında tarifsiz bir mutluluk yaşarım.

    YanıtlaSil
  3. oyy ne güzeel trakyada daha güzel yağmış istanbuldaaan :) disenchanment güzel mi yaa izliyim miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Trakya farkıı :D Bence izle, seveceğini düşünüyorum :))

      Sil
  4. Karla ilgili aynı şeyleri hissediyor, düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mermaid,
      Birleştirici bir yönü var sanki karın :))

      Sil
  5. Sevindim oraya da yağdığına :)

    YanıtlaSil
  6. muhteşem kareler , bende dizi izliyorum Anne.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Çok güzel bir dizi, belki de en sevdiğim Netflix dizisi keşke bitmeseydi.

      Sil
  7. Kar küreleri en sevdiğim oyuncaklardandır :) Biliyor musun, kar yağdığında kendimi bir kar küresinde hiç hayal etmemiştim. Bu yazınla bana çok tatlı bir bakış açısı kazandırdın :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu,
      Kar kürelerini ben de çok severim :)) Ne mutlu bana :))

      Sil
  8. Kar fotolarına imrenerek bakmaya devam ediyorum.İstanbul da çatılarda ve arabaların üzerinde incecik tabaka halinde olan kar,birkaç saatte kaçıp gitti:(

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir yazı ne güzel bir blog başlığı :) Karı kışı ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi,
      Beğenmene çok sevindim :)) Evin sıcak olunca kış harika :))

      Sil
  10. karı çok güzel anlatmışsın, süper:D

    YanıtlaSil
  11. karın sessizliğini özlüyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu,
      Bence de, insana farklı bir dinginlik de veriyor :))

      Sil
  12. Kar ne güzel hisler bırakıyor insanda :)

    YanıtlaSil
  13. Bu sene kış o kadar karsız kaldık ki hasret kaldık kara. Kuru soğuk bezdirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimbari,
      Kuru soğuk bazen beni de sıkıyor, kar keşke daha sık yağsa :))

      Sil
  14. Karın ilk yağdığı an evet güzel ama sonrasındaki buzlanma ve çamuru düşününce yağdığına sevinemiyorum. Benim için fotoğraf ve videolarda kalsa daha iyi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule,
      Sonrası biraz sıkıntılı ama yine de seviyorum işte. Çok kar görmediğimden de olabilir, beyaz kabus kısmını yaşamadım...

      Sil