10 Nisan 2020 Cuma

30 Gün Şarkı Meydan Okuması Part 2



Meydan okumaya katılmak için Öneri Makinesi’nin bloguna uğrayabilirsiniz.

11. Aşk hakkında bir şarkı


12. Dinlemeye utandığın bir şarkı


13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı
Normalde karışık modda hiç dinlemem, yeni bir tecrübeydi :D

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı
İtalyanca kursunda hocamızın en sevdiği şarkılardan biriydi, sonra baktım ki ben de seviyorum.


15. Film soundtrackinden bir şarkı


16. Adını sevdiğin bir şarkı




17. 17 yaşında olmak hakkında bir şarkı


18. Sana birini hatırlatan bir şarkı


19. Öfkeli olmak hakkında bir şarkı
Ergenlik dönemlerimden bir şarkı gelsin :D



20. Adı akronim olan bir şarkı 


Part 1

26 yorum:

  1. Çok güzel şarkılar. Güliz Ayla'yı ben de dinliyorum arada. Türkçe Pop çalan radyolarda dolaşınca bazen güzel şarkılar denk geliyor. Kurs hocanızın sevdiği şarkıya da bayıldım. Şu an onu dinliyorum. :) Teşekkürler öneriler için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Ben tek bu şarkısını biliyorum. Radyo dinlemek ne güzel değil mi? :)) Şarkıyı beğenmene sevindim, ben de severek dinliyorum :))

      Sil
  2. arctic monkeys, tokio hotel, oooo, pek seviyoree :) güliz ayla kimmiş bakayıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep,
      Arctic'i genelde dinlerim ama Tokio Hotel dinmeyeli uzun zaman geçmişti, özlemişim :D

      Sil
  3. İtalyan Dili ve Edebiyatı mezunuyum ben de. İtalyanca şarkılar daha bir güzel geliyor benim kulağıma nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu,
      Ne güzel :)) Ben de İtalyanca öğrenmeye niyetlenmiştim ama sonra İtalya'yı sevmeyince tamamen bıraktım. Aslında dillerini çok beğeniyorum ben de :))

      Sil
  4. Bu maddenin yıldızı 12. madde olmuş. Ben şarkıcıdan çok Olmazsan Olmaz diye şarkı olmasına şaşırdım. Acaba bu söz oradan mı çıkmış :D How Long Will I Love You şarkısına bayılırım. Çok rahatlatıcı :) Sen de benim gibi geçmiş nostajisi yapmışsın, ama en güzeller orada değil mi zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      Şarkının sözlerini sevmiyorum ama eğlenceli :D Kesinlikle, eski şarkılar daha güzel :))

      Sil
  5. Metallica ismini gördüm ve gözlerim kalp kalp oldu. Birde sayende yıllar sonra Tokio Hotel dinledim. Teşekkür ederim kendi adıma. Seçimler çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      Tokio Hotel'i yıllardır ben de dinlememiştim, birden aklıma geldi iyi ki gelmiş :)) Beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  6. Çayımı yudumlayıp dinledim hepsini :)

    Vakum kılinırlı dilemmalar tuhaf gelse de yours a bağlayıp takdirimi alır yine de:)

    Armstrong ne kadar iyi geldi öyle..

    Bi de bu ergenlik niye hep böyle..ne kadar metalci rakçı:) varsa bi üşüşüyorduk üstüne:)

    Feridun'un şarkıları da çok şahsına münsahır.Bu işi bilenlerden kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Ne güzel olmuş :)) Başka birisi o sözlere sahip bir şarkı söylese sevmeyebilirdim ama Arctic Monkeys sayesinde favorilerimden :))
      Feridun'u ben de seviyorum, birkaç kez konserine gitmiştim :))

      Sil
  7. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde benim blogumu takip edip son yazıma yorum ayzarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Liste çook güzell. Daha önce duymadıklarımı dinleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir etkinlik. Sizi tebrik ederim. Keşke vakit bulup ben de katılabilseydim.

    YanıtlaSil
  10. Cok iyiymis, keyifli vakit gecirmek icin birebir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      Vakit geçirmek için güzel oldu dediğin gibi :))

      Sil
  11. İlkay,
    Aşırı utanılacak gibi olmasa da yine de biraz öyle bence ama eğlenceli şarkı :)) Beğenmene çok sevindim İlkay <3

    YanıtlaSil
  12. listen çok iyi tek İtalyanca olan şarkıyı bilmiyordum .

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel şarkılar bunlar...

    YanıtlaSil
  14. Diziden, Yeditepe İstanbul'dan :)) Sana o anın videosunu bırakıyorum: https://www.youtube.com/watch?v=B2JJG-Oe4tk

    YanıtlaSil