1 Nisan 2020 Çarşamba

30 Gün Şarkı Meydan Okuması Part 1


Merhaba blog sakinleri! Öneri Makinesi’si 30 Gün Şarkı Meydan Okuması’na beni de davet etmiş. Siz de katılmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Zor günler geçiriyoruz, moralimizi yüksek tutmak için elimizden geleni yapalım. Evde kalmanın değerini bilelim.

1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı
Arkadaşım Paola ve grubunun yeni çıkan şarkısı.



2. Seni tarif eden bir şarkı
Güler Özince’yi mektup arkadaşım sayesinde keşfetmiştim. Ona çok teşekkür ediyorum. :))



3. İsminde yemek adı geçen bir şarkı


4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı



5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı



6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı



7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı


8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı


9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı



10. Dinlediğin son şarkı (dürüstlük arkadaşlar :))
Mutfağımızda radyo var ve bugünlerde sadece mutfaktayken şarkı dinliyorum. En son çalan parça:




28 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik bu. Böylelikle yeni yeni yeni şarkılar da keşfetmiş olacağız. :)

    YanıtlaSil
  2. Farklı tarzlarda müzikler duydum daha önce dinlemediğim, ilginç olduklarını söyleyebilirim:) ilk kez tanışmaktan olsa gerek.

    Bu arada büyük harf - küçük harf meselesini hala anlamaya çalışıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Büyük harf - küçük harf beni de zorladı :))

      Sil
  3. Ah, Bal benim nasıl aklıma gelmedi, çok severim o şarkıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      Ben de severim, uzun zamandır dinlememiştim iyi oldu :))

      Sil
  4. Ya valla hepsini de ilk kez duydum:)
    Kuşak farkı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürük ve Ben,
      Yeni şarkılar keşfetmiş oluyoruz :D

      Sil
  5. Benim de yapmak istediğim bir meydan okuma bu :) Birkaç gündür kafam o kadar dağınık ki unutmuşum resmen. Şarkılardan bildiklerim ya da en azından söyleyeni bildiklerim çok fazla. Bilmediklerime de bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem,
      Odaklanmak çok güç bu günlerde virüs yüzünden :/ Bilmene sevindim, demekki benzer şeyleri seviyoruz :))

      Sil
  6. Bulurum yolunu benimde sevdigim br şarkı

    YanıtlaSil
  7. Kağıt Salıncak bu nasıll listeeeeeee! Yazacaktım hepsini direkt olarak yazını kaydedeyim ben dinleyeceğim zaman açarım. Altına eklemen çok iyi olmuş :) Kolaylık oluyoorrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Umarım seversin kii :)) Zaten bölerek yaptım, dedim altına ekleyeyim :D

      Sil
  8. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller. Çoğu da bildiğim şarkılar çıktı. İkinci şarkı çok hoşuma gitti. Ben de sizin sayenizde keşfetmiş oldum. :D Teşekkürler bu güzel şarkılar için. Duman-Bal cevabımız aynı bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Çok sevindim, ikinci şarkı insana çok iyi geliyor :)) Bal'ı seviyorum :))

      Sil
  10. 30 Gün meydan okuması hoşuma gitti blogunuzu izlemeye aldım

    YanıtlaSil
  11. palomalara dikkat edeyiim :) ooo altı ve yediye cevap vermişsin müthişsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Paloma'yı seviyorum :D Bir zor oldu ama sonunda buldum :D

      Sil
  12. Bal şarkısını seven ne çok insan varmış. Mutlaka bir maddede yer buluyor kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      Etkileyici bir şarkı :))

      Sil
  13. Harika bir paylaşım. Birçok yeni şarkı keşfettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi Film Tavsiyeleri,
      Teşekkür ederiim, çok güzel oldu bu etkinlik :))

      Sil